Pages

22 Ekim 2009 Perşembe

EĞİTİM

Dün 10:00'dan 16:30'a kadar eğitimdeydim. Ofis Yöntimi ve Yönetici Asistanlığı eğitimi. Bugünde bu saatler arasında eğitimde olacağım. Çok şükür sıkıcı geçmiyor. Genelde bildiğim konular. Aslında 14 yıldır bu işi yapınca okuluna gitmesen bile öğreniyorsun. Eğitmenimiz erkek, kendisine yardımcı ararken bu konunun çok zor ve önemli olduğunu anlamış ve bu eğitimleri vermeye başlamış. Aslında satış ve pazarlama üzerinde uzmanlaşmış. Daha önceki eğitimde bu işleri yıllarca yapmış iki bayandan almıştık. Bana kalırsa bu işi yapmış insanların eğitim vermeleri daha mantıklı... Yani bu şuna benziyor evlat sahibi olmadıkça evlat sevgisinin ne demek olduğunu bilmemek gibi geliyor. İşin zorluklarını işi yapan bilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...