Pages

31 Ekim 2009 Cumartesi

GÜN BATTI TAVUK YATTI

Hatırladığım kadarıyla ortaokulda öğretmenimizin biri 8 saat uyumamız gerektiğinden bahsediyor. Herşeyi çok çabuk algılayamayan bilinçaltım bunu çok önemli bir bilgiymiş gibi hemen hafızaya kaydetmiş ve aradan geçen yıllara rağmen uygulamaya devam etmiş. miş diyorum çünkü bunu bozmaya çalışıyorum. Sabah 6 da kalkabilmem için benim saat 22:00'de yatmış olmam lazım değil mi? Evet bende yıllarca saat 22 oldu mu pilim biterdi. Bunun için yıllarca savaştım. Çünkü uykum gelince gözüm hiçbir şeyi görmüyor. Ev dağınıkmış, bulaşık varmış hiç umurumda değil, hatta bazen çocuklar otururken bile uyumaya gidebiliyorum. Aslında bunula ilgili bir kitap ismide duymuştum. "Sadece aptallar 8 saat uyur" diye Erdal Demirkıran'ın bir kitabı var. Okumadım ama adı bile pek çok şey anlatabiliyor. Geçen hafta gittiğim eğitimde de hocamız geceleri 4 saat uyuduğunu, kendini ve vücudunu buna alıştırdığını anlattı. Bende o gün bu gündür saat 24:00'de yatmaya ve sabahları da saat 06:00'da kalkmaya çalışıyorum. Bir süre böyle. Tabiki uyumamak için birşeyler yapmam lazım ben de hiç alışkanlığım olmadığı halde akşam yemeğinden sonra bir fincan Türk kahvesi içiyorum bazen eşimde eşlik ediyor. İnanın çok faydası oluyor.




1 yorum:

  1. Aynen canım bizde yanında da lokum vars türk kahvesi gibi :) Valla eşim de 6 da işe gidiyor zor cidden erken kalkmak bende nerde :) güzel pazarlar tosbağam

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...