Pages

15 Ekim 2009 Perşembe

Nikah Şekeri

Geçen hafta nikaha gideceğimi anlatmıştım. Eşim çalıştığı için büyük tosbağayla gittik. Biraz erken gitmişiz tosbağa çok sıkıldı neyseki babasının işyeri yakındı oraya postaladım. Annemin yakın arkadaşı Naime Teyze'de oradaydı. Hem konuştuk hem ağlaştık. Çünkü oğlu eşinden ayrılmak istiyormuş. 4 yıllık evliler benim küçük tosbağamla yaşıt dünyalar tatlısı bir torunu var. Biraz dertleştik. Anneme kızıyor beni yanlız koydu da Ankara'ya gitti diye, kimselere anlatamıyorum, çok zor bir durum diyor. Hem anlattı hem ağladı o üzüldükçe ben de gözyaşlarımı tutamadım. Dün annemden öğrendiğim kadarıyla gelini boşanma davası açmış. Hadi boşanacaksa boşansın ama kızına nasıl dayanıyor diye sorduğumda, gözü onu bile görmüyor dedi. Bu beni daha çok üzdü çünkü anneler hiçbir zaman evlatlarını bırakmıyor ama iş babalara gelince evlatlarını bir kalemde silip savurabiliyorlar. Bence boşanmak önemli değilde olan çocuklara oluyor. Tamam annesinin yanında ama babasının bundan sonra hiç arayıp soracağını sanmıyorum. O çocuk bir ömür boyu bunun eksikliğini hissedecek ya da üvey babayla yaşamanın sıkıntılarını. Benim bir bakıcım vardı da "Allah kimsenin gülünü kimseye koklatmasın" derdi. Allahım haklarında hayırlısını versin. Umarım doğru kararlar verebilirler. Nikaha gelirsek sade ve güzel oldu çok fazla da kalamadım arkadaşlarım beni bekliyorlardı. Nikah şekerleri buzdolabı süsüydü yapmak isteyen olursa diye fotograflarını çektim. Aslında içlerinlerinde biz küçükken şeker olurdu ama annem süsü bozulacak diye yedirmezdi bize. Şimdi ise lavanta torbası şeklinde yapıyorlar.







Önce 2 küçük kelebeği almıştım biri anneme biri bana daha sonra torpilli olarak büyük kelebeği kaptım. Ama birtane anneme yok. Şimdi kızacak bana :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...