Pages

12 Ekim 2009 Pazartesi

Piknik


Büyük tosbağanın sınıfındaki arkadaşlarının 3 tanesinin annesiyle güzel bir arkadaşlık kurduk. Bu yaz bayanlar ve çocuklar birkaç kez pikniğe gittik hatta yukarıdaki resimde olduğu gibi Samet'in doğumgününüde böyle bir piknik gününde parkta kutlamıştık. Geçen haftada kızlar konuşmuş havalar güzel iken pazar günü piknige gidelim diye... Bizde dünden hazır kocalar satıldı benim ufaklık ta satıldı, hazırlıklar yapıldı, parka gidildi. Yemekler çıkarılıp yendi çaylar içildi bu arada sınıfın yarısı da parktaydı çocuklar birsürü arkadaşlarını da görmüş oldular onlarla da oynadılar. Ama ne yazıkkı ki bu güne ait birtek fotoğraf yok. Tam benim aklıma gelmişti ki o sırada Kayra Zeynep Sıla ile dövüşmüş kız ağlıyor. Anne gidelim diyor anneside aldı kızını gitti. Zaten onlar bize sonradan katılmıştı. Kayra beni birkaç kez daha üzmüş olduğu için bu da bardağı taşıran son damla oldu eşyalarımı topladığım gibi erkenden evin yolunu buldum. Arkadaşlarımın dur çocuk olur böyle şeyler gitme demelerine aldırmadan. Eve gelince de tartışmamız sürdü. Aslında güzel başlayan gün benim için kötü bitmiş oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...