Pages

3 Ekim 2009 Cumartesi

YOĞUN BİR GÜN

Ben cumartesi günleride çalışıyorum maalesef. Sadece öğleden sonraları nöbetleşe çalışıyoruz yani bugün öğleden sonra izin günüm. Ama gündemim o kadar yoğun ki... Saat 11:00'de Kayra'nın okulda toplantı var izin alıp yetişmeye çalışacağım.Bu senenin ilk toplantısı. Saat 01:00'de çok sevdiğim bir ablamın Leyla Ablanın kardeşinin nikahı var. Leyla Ablalar ben lisedeyken bizim evsahibimizdi. Bizden yaşça büyüktür ama birbirimizi çok severiz. Çok sık görüşemeyiz ama sevgimiz hiç bitmez. Aylarca görüşmesek bile biraraya gelince sanki daha dün görüşmüşüz gibi sohbet edebiliriz. Bugünde küçük kardeşini evlendirecekler onlarada bir ömür boyu mutluluklar diliyorum. Aslında ondan sonra boşum ama Tuğra'yı babannesine bırakacağım için çılgınca gezme planlarım var. Çarşıda işlerim var. Yani bugün benim günüm inşallah iyi geçer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...