Pages

25 Kasım 2009 Çarşamba

BAYRAM



Bugün son iş günümüz yarın bayanlar çalışmıyor erkekler maalesef geliyor. Bu bayram yoğun bir gündem beni bekliyor ama mutluyum, küçüklüğümden beri biz hep gurbetteydik. Annem başka memleketli babam başka memleketli olunca bizde hep kendi halimizleydik. Hele de dedem ve anneannem vefat edince bayramlarda daha da yanlız kaldık. Hep diğer arkadaşlarımıza imrenirdik çünkü onlar akrabalarıyla birlikte bayram geçirirlerdi bizler ise kendi kendimize, ne kadar eşin dostun olsa da böyle günler akrabalarla anlam kazanıyor. Evlenince de durumum fazla değişmedi. Benim akrabam olarak sadece annemgil var eşimin ise birkaç tane, hiçbir zaman kalabalık bir aile olamadık. O yüzden midir nedir çok çocuklu bir aile olmayı çok isterdim. Neyse şimdiden herkese İYİ, MUTLU, SAĞLIKLI VE HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM.

Not: Resmi epey oldu internetten kaydetmiştim hangi site oğduğunu bilmiyorum.


1 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...