Pages

4 Kasım 2009 Çarşamba

CANI SIKILAN ÇOCUKLAR


Aralarında tam 7 yaş var durum böyle olunca can sıkıntılarıda farklı oluyor. Yazın kolaydı işten gelince çocukları alıp dışarı çıkıyorduk ama kışın... Dışarıda feci yağmur var, havalar erken kararıyor,  çocukların birbirlerine girmemesi için onları oyalamak lazım ama nasıl? Biri 9 yaşında diğeri 2, küçüğü oynatsan büyük zevk almıyor büyüğü oynatsan küçük zevk almıyor. En iyisi resim yapmak. Turtanın ilk suluboya çalışması benimse yıllar sonra yaptığım ilk resim. İtiraf ediyorum şu meşhur resim yapan adam vardı ya Bob Ross onun tekniklerini uygulamaya çalıştım. Kayra'da benden bakarak yapmaya çalıştı ama pek beceremedi yine mızıkladı. Birgün bu çocukla birşeyler yapmaya tövbe edeceğim. (Biraz sinirlidir kendisi yapamazsa hemen mızıklıyor) Turtam ise bizi üzmeden kafasına göre takılıyor. Resim yapma kaabiliyetimin olmasını çok isterdim. Dünyayı o bakış açısıyla görmek farklı olsa gerek. Geçenlerde evime gelen bir resim öğretmeni duvardaki 1-2 tabloyu ve yapbozları görünce meraklı olduğumu düşündü. Halbuki kendi resim öğretmeni ama evinde bu kadar tablo yokmuş. Ben ona enterasan geldim o da bana... Neyse gönüllü biri çıkarsa benim bu resim aşkımı yeteneğe çevirecek hiçbir zaman hayır demem:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...