Pages

28 Aralık 2009 Pazartesi

KOCAMAN KEK



Bu kekin tarifini sevgili sihirlieller'den almıştım. Çok kabarıyor diye yazmıştı sitesinde, cidden kocaman oluyor. Herkes çok beğeniyor. Eşim tam bir ıvır zıvır canavarı... Evden kekler, kurabiyeler hiç eksik olmasın istiyor. Tabiki istemekle olmuyor bu işler. Çalışmasam bende hiç eksik etmem bunları ama çalışıp 2 çocukla cidden zor oluyor. Kilo konusuna girmiyorum bile. Neyse geçen pazar yaptığım kekin tarifi

malzemeler

3 yumurta
1.5 çay bardağı sıvıyağ
6 kahve fincanı şeker
9 kahve fincanı un
2 şişe soda
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay kaşığı karbonat
kakao yada başka şeyler

ben bu sefer damla çikolata koydum, onların da yarısı kalıpta kaldı o yüzden üzeri delik delik duruyor:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...