Pages

16 Aralık 2009 Çarşamba

KÜRKÇÜ DÜKKANI

Tilkinin dönüp dolaşacağı yer misali döndük dolaştık ve geldik. Eve dönmek güzeldi ama işe dönmek kısmında aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Neyse güzel bir yolculuktu. En önemlisi annemgili görmüş oldum. Cumartesi günü Antares'e gittim. Biraz bana karışık geldi nereden girdik nereleri dolaştık bilemiyorum. Birde hiç yapmadığım birşeyi yapıp cep telefonumu evde bırakmışım. Annemde babam bizi bedava arasın diye evde bırakmış. Kayranınki de bozuldu mu? Sadece dayımızınki çalışıyor ama ne fayda birbirimizi kaybedince tek telefon bir işe yaramıyor. O çocukları oyun salonuna götürdü bizde annemle mağazaları dolaşıyorduk. Ama sonra birbirimizi kaybettik. Çocuklar sıkılmış oyun salonundan çıkmışlar bizde onları bulamadık. Orada avea bayisi vardı bizde hep avealıyız. rica ettim Kayranın kartını takalım bir telefona diye yok olmaz dediler. Sanki parayla  çok sinirlendim. Danışmaya gidip anons ettirecektim ki kavuştuk birbirimize. Çok yorulmuştuk çocuklarla da olunca kendimizi eve dar attık. Pazar günü pes etmiş olan annem ben hiçbiryere gitmem çocuklarıda bırak sen gez dedi. Ben kardeşimle biraz Kızılay ve Ankamall yaptık. Akşama dayımlar geleceği için çok fazla dolaşmadan eve döndük. Pazartesi günü ise hastaneye gittik. Kayra'nın tellerine henüz veda edemedik. 1 ay daha takacak. Doktoru çok güzel takmış dedi faydasını gördük dedi. Evet biz bile farkettik. Hastaneyi yılbaşına hazırlamışlar çok güzel süslemişler. Çok beğendik. Hastane sonrası kendimizi hemen otobüse atıp evimizin yolunu tuttuk. Babam bizi yolcu etti. Kayra çok ağladı bu konularda çok duygusaldır. Akşam evde bile ağladı. Gelmek ve de dedesinden ayrılmak istemedi. Çaktırmadı ama babamında gözleri doldu. 1 ay sonra görüşürüz inşallah. Bu 3 günlük gezinin sonucu şu an elimde hasta bir küçük tosbağa var.

Not : Evet fotoğraf çekme özürlüyüm. Bavula ilk koyduğum şeylerin başında gelir ama bir daha elime almak gelmez. Sonrada dövünürüm niye çekmedim diye. Aslından fotoğraf çekemeyişimin sebeplerinden birisi de küçük tosbağa eline alınca vermiyor. Onu ikna etmektense makinayı hiç ortalığa çıkarmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...