Pages

10 Aralık 2009 Perşembe

YİNE SAÇLAR

O gün anlattığım gibi kuaföre gittim kuaför soruyor "nasıl keselim" diye ben "bilmiyorum" diyorum "kısa mı keselim" "bilmem olabilir" gibi pek çok saçma sapan cümle geçti aramızda. En sonunda arkalar kısa önler uzun modele karar kıldık. Resim niye yok demeyin çektiklerimi beğenmedim daha doğrusu büyük tosbağa çekmişti güzel olmamış. Öğlen arası hallettim işe gittim kimi beğendi kimi beğenmedi. Bana sorarsanız kısa iken uzun uzun iken kısa isteyenlerdenim. Bu modeli de sevdim sayılır hatta daha kısa olabilirdi. Yıka ve çık modelleri daha rahat kullanabiliyorum. Uzun saçın yıkaması taraması ayrı bir dert birde benim gibi her sabah yıkayanlardansanız. Neyse daha sonra tekrar foto çekeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...