Pages

6 Ocak 2010 Çarşamba

AŞURE



Malum bütün bloglarda var neredeyse, meşhur aşure hanım

Bendeniz çok severim kendisini bu ilk yapma girişimim daha önceleri annelerle idare ediyorduk. Annem Ankarada yaptı yedi kayınvalidemdende bir ses soluk çıkmadı, kaldık aşuresiz.

Bende kolları sıvadım gittim alışverişe malzemeleri aldım akşamdan ıslattım sabah ta kalktım işe gittim geldimki aşure soğumuş bile yememizi bekliyor.

Yani itiraf ediyorum ben yaptım diyemeyeceğim. Bakıcımız Şerife Abla halletti sağolsun. Çok güzel olmuş ellerine sağlık...

2 gündür afiyetle yiyoruz.

Blog komşularımada dağıtmış olayım sizlerede afiyet olsun


Not : Fotoğrafı ertesi  gün çektiğim için biraz koyulaşmıştı. Üzerinede nar sevmiyorum.

Tekrar Not: Kayınvalideciğim sesimi duymuş dün bir tencere aşure göndermiş:))

2 yorum:

  1. Elinize sağlık. Allah kabul etsin, afiyet olsun.. Ben diyet dolayısıyla ancak 1/2 kase yiyebiliyorum ve çokk seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. flame, ben de çok seviyorum hiç diyet düşündüğüm yok herzaman söylediğim gibi azmine hayranım

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...