Pages

9 Mart 2010 Salı

KARDEŞ SEVGİSİ II




Ve turta doğdu Kayra hala çok sevinçli kucağına alıp alıp "anne sen ne güzel birşey doğurmuşsun" deyip sırtını pışpışlıyor. Kucağına almasına bizim gözetimimizde hep izin verdim. Çünkü bu kadar beklediği bebeği sevdirmemek olmazdı. Kıskançlık yapıp zarar vermeyeceğini bildiğim halde hiç yanlız bırakamıyordum. Sonuçta o da 7 yaşında bir çocuk ne yapacağı belli olmaz.
Ama sağolsun benim canım eşim bu konuda da herzamanki gibi çok rahat davranmıştır. Ne olacak alsın kucağına, bakıversin kardeşine gibi cümleler hep eşim tarafından sarfedilmiştir.
Tuğra 15 günlük geceleri sık sık uyanıyorum haliyle uykusuzluk malum. Sabah eşim 7 gibi kalkıyor bebeği alıp içeri gidiyor 8 gibi evden çıkarken de bana sesleniyordu. Ben o bir saat çocuğum emin ellerde nasıl olsa diye mışıl mışıl uyuyordum. O sabahta aynı şeyler oldu eşim bebeği alıp içeri gitti bende uyumuşum. Bir uyandım bebek ağlıyor sesi de bana doğru yaklaşıyor ama saat 9 (ınıınınnnn) bende bir şok ben bu şoku atlatana kadar Kayra kucağında bebekle içeri girer ve
- Anne ben bunu susturamıyorum der.
nasıl yataktan fırladım anlatamam
- baban nerede diyorum
- işe gitti diyor
benim mantık hala almaz
Bebeği susturduktan sonra hemen eşimi aradım sen beni niye uyandırmadın diye
- Ne olacak ya Kayra başındaydı bebekte duruyordu
demez mi
Kayra'da yavrum o bir saatte kardeşini kameraya çekmiş hatta odaları bile çekmiş hatta ve hatta bizim odamıza gelmiş beni uyurken çekmiş (artık bendeki de nasıl bir uykuysa)
Sağolsun bir daha eşim bu olayı tekrar etmedi.
Ben hala Kayra 10 yaşında Tuğra 2,5 yaşında olmasına rağmen çok fazla yanlız bırakamam

7 yorum:

  1. Yalnız bırakmamak daha doğru bence de. On yaşındaki çocuğunuz için sorun yok ama diğeri çok ufak. Haklısınız.

    YanıtlaSil
  2. Böylece Kayra da kardeşiyle ilgilenebildiğini ispatlamış ama :)
    Güzel bir anı, çocuklar da pek tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. allah bağışlasın..çok tatlılar ikisi de..kg problemi malum hepimiz ortak sorumu benim buna bulduğum çözüm bir de diyet blogu açmak ve hergün orda paylaşmak.. sende dene bence takip eder destek olurum ne dersin??arkadaşlar da var hep beraber başarabiliriz...

    YanıtlaSil
  4. Ben şu resme baksam,başka bir şey demesem olmaz mı?
    4 çocuğum var ve ben hala doymadım.Kendime gelmeliyim:))

    YanıtlaSil
  5. Urfatutkunu; büyük oğlum kız olsaydı belki bırakabilirdim
    Ümmühan; teşekkür ederim
    nagişim; hala alışkanlıklarımla mücadele etmeye çalışıyorum
    cahide; aynen bende öyle birçok çocuğum olabilse tadına doyum olmuyor

    YanıtlaSil
  6. Ayy bebişş çok tatlıııı :)Şimdi büyümüş artık ama,yine de bebiş kıvamında sayılır :)Abilik yapmış büyük oğlun aferin,sorumluluk duygusu oluşmuş.
    Canım doğum günü kutlaman için çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum :)Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. allah bağışlasın allah analı babalı buyutsun...

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...