Pages

15 Mart 2010 Pazartesi

SAHTEKAR



Cumartesi akşam yemeği annemlerde yedik Kayra haftasonu orada yatmak istiyordu. Onu bıraktık eve döndük. Aslında Tuğra'ya da burada kal diye teklif ettim ama o hep "sen nerede yatacaksın ben senin yanında yatacağım" dediği için bizimle eve döndü. Bizim yan bloğun altında CD kiralayan bir yer var özellikle haftasonları uğrar film alırız. Bu haftasonuda saat 23:00'e geliyordu eşime hadi film alalım çekirdekte alırız dedim.(Rejimi sormayın o da hafta sonu tatilinde). Sevgili kocacığım pek oralı olmasa da beni kırmadı. Eşim konusunu bilmeden bunu alalım mı dedi ve aldık.
Allahım iyiki de almışız çok çok beğendim. Olay birkere benim gündemimden düşmeyen bir konu "Kayıp Çocuklar". Konu 1928 yılında yaşanmış gerçek bir hikaye. Gerçek olması filme ayrı bir özellik katıyor. Umudunu hiçbirzaman yitirmeyen bir anne... Çok etkilendim çok üzüldüm daha fazla anlatmamayım siz bulup izleyin derim.(Resim http://www.sinema.com/film/6624/sahtekar sitesinden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...