Pages

22 Nisan 2010 Perşembe

DÜĞÜN HAZIRLIKLARI (EV YERLEŞTİRME)



Eltimin kızı Seçil'den bahsetmiştim. Bu pazar evini yerleştirdik. Yorucu ama çok güzel oldu. Ev yerleştiren ve kendisi evleneli 10 yılın üzerinde olan bayanlar yeniden evlenme kararı aldı. Herşeyler yeni moda ve pırıl pırıl olunca böyle düşünmemek olanaksız değil mi?

Bıçakları yerleştiren eltim diğerleri ise kardeşlerinin eşleri
Ayrıca mutfağının manzarası da çok güzel, evler gözükse de önü açık.



Yeni ev yerleştirirken en zor kısım mutfak, sağolsun yengem de çarşıda birşey koymamış olmış; az kalsın züccaciye açacaktık. Birde bunlara ultra otomatik makinalar eklenip bu kadar kadın çalıştıramayınca olan ellerimize oldu. Bütün mutfağı elde yıkadık. Bulaşık makinası bulaşığın hangi aşamada olduğunu söylüyor. Yıkıyor parlatıyor gibi... En sonunda bitti diyor ve biz makinayı açıyoruz. Ama biz türkçe bilmiyoruz ya bitti deyince bitmiyormuş sonlandı demesi lazımmış. Allahım ne günlere kaldık.

 

evin diğer bölümlerini çekemedim. Oturmaya gittiğimizde artık. Ama dediğim gibi çok beğendim güle güle kullansınlar...
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun
    Ben de bayılırım böyle ev düzmelere, 4 yıl önce evlendim ama bu kadar kısa zamanda bile yeni şeyler çıktığından ben de yeniden evlenebilirim :D

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...