Pages

12 Nisan 2010 Pazartesi

UÇURTMA YAPTIK


Eşim hafta başından beri Kayra'ya uçurtma yapalım da pazar günü uçuralım diye söz vermiş. Ben

yapmaya uğraşmayın hazır alın desemde bunun zevki yapmakta deyip beni susturdular.

Neyse cumartesi akşamı eşim elinde uçurtma malzemeleriyle geldi. Ben hiç oralı olmadım. Uzmantv'den yapımını seyrettiler. Ben hala oralı değilim. Sonra eşim bana seslendi gel sende bir seyret diye. Anladım ki bu iş bana kalacak ama ne yapalım el mahkum. Yapmaya başladık. Adam yapımını öyle güzel anlatmış ki çok rahat yapabildik. Ama sağolsun eşim biraz büyük bir uçurtma istediği için evde konuçlanacak yer bulamadık desem yeridir.

Tabiki tosbağaların eli değmese olmaz.



En uğraştırıcı yeri kuyruğu oldu. Kenar ipleri ve kuyruğu düğüm atma teknikleri ile yapılıyormuş. Yani anlayacağınız bu da bana kaldı. Artık en sonunda pes etmek zorunda kaldım. Eşime öğrettim de o yaptı. Çünkü gecenin geç vakti Tuğra uyumadı kucağımdan da inmedi. Zaten kanepenin üzerinde uyuyup kalmışız.
Herzamanki gibi son halini çekmemişim. Uçurmaya da Eşimle Kayra gitti hava serindi biz gidemedik. Güzel uçmuş...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...