Pages

26 Mayıs 2010 Çarşamba

BAŞ AĞRISI

Dün akşamüstü beni ziyarete geldiler kendileri. Önce yavaş yavaş başladı. Eve giderken beni üzen oğluma başım ağrıyor ne olur beni üzme dedim. Çok hızlı bir şekilde yemeğimi yedim ve hemen bir ilaç alıp yattım. Sadece 5 - 10 dakika uyumuşum ama daha şiddetli bir ağrıyla uyandım. Ne yapacağımı bilemedim Kayra'ya seslendim o da yazık ne yapacağını şaşırdı. Babasını aradı. Eşim gelene kadar kıvranmaktan bir hal olmuştum. Ağrıya bir süre sonra mide bulantısı eşlik etti. Eşim doktora gidelim dese de benim hiç gözüm kesmedi. Bir ağrı rahatlayıp birgüzel uyumuşum.
Çokşükür şimdi hiçbirşeyim yok umarım tekrar olmaz aslında benim hiç başım ağrımaz hiç öyle adetlerim huyum yoktur. Bu nereden çıktı anlamadım.

2 yorum:

  1. geçmiş olsun arkadaşım onu çeken bilir benimde migrenim var arada benide krize sokuyor çok zor

    YanıtlaSil
  2. evet berbat bir ağrıymış

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...