Pages

24 Mayıs 2010 Pazartesi

BİR HAFTA

Bu nasıl yoğunluk böyle bilemiyorum 2 gün gez toz evdeki işler bitmiyor anlayamıyorum. Cumartesi okul gezisi için Ankara'ya giden oğluşum pazartesi anneannesiyle doktor randevusunun ardında evimize döndü. Tabiki annemde geldi. En son geçen ay görmüştüm ama yine hasretlik oluyor. Babacığımı göremedim ama olsun bir dahaki aya bakalım.
Tosbağam gezide çok eğlenmiş. İlk kez yanlız başına biryerlere gitti. Müze ve meclislerde biraz sıkılmışlar ama hayvanat bahçesi ve harikalar diyarında yüzleri gülmüş. Çok fotoğraf çekmiş ama fotoğraflarda kendisi yok:)) Müzedeki tarihi eserleri çekmiş arkadaşlarını çekmiş falan filan.
Bu hafta sadece salı günü okula gitti. Çarşamba Perşembe okul tatildi cuma günü ise öğretmenleri yok diye gitmedi okula.
Annemin evi toplu olduğu için bizde kaldı 19 Mayıs günü baktık evine oradan da komşusuna oturmaya gittik. Perşembe günü dönme planları yapan annem pazar günü ancak gidebildi. Kayra bu hafta tatil olunca ayrıca cumartesi günü de etüt gösterileri vardı bu sebeplerden ötürü annemi göndermemiş olduk.
Pazar günü de annemi gönderince bizde ev işine giriştik. Önce bir dağınık evimizi topladık sonra da kışlık yazlık verilecek olanları ayırıp yerlerine yerleştirdik. Bu işlerden hiç hoşlanmıyorum. Ama zaman zaman yapmak gerekiyor. Pazar akşamüstü televizyonun karşısında uyuyakalmışım. Çok yoruldum çünkü. Geçen hafa birkaçgün kayınvalidem vardı. Bu hafta da annem olunca haliyle biraz yorgun günler geçirdim. Evimi de temizletebilirsem biraz dinlenmek istiyorum artık.

Bu postu da birkaç resimle kapatayım artık. Malum pazartesi işe alışmam lazım.














Yerim ben bu artistik pozlarını



Kızları da atmış atının arkasına (bu inek ya neyse siz onu at görün)

Yürü be koçum kim tutar seni...:))

1 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...