Pages

5 Mayıs 2010 Çarşamba

NE YAPIYORUM

Ah bir bilsem ne yaptığımı

* İşyerinde birikmiş işlerim var onları biran önce bitirmeye çalışıyorum. Masamın üstünü bir görseniz darmadağınık. (Kısaca sineğin bile tuvaletini yapacağı yer yok anlayacağınız.)

* Uzun zamandır düzenlemediğim resim dosyalarımı düzenlemeye çalışıyorum. Çünkü oğluşların sünnet düğününe slayt gösterisi hazırlayacağım. Ne olacak bu binlerce resim o da ayrı konu.

* 26 Haziran oğluşların sünnet düğünü için yer ayarladık. Güzel bir cafe de yapacağız. Aslında ben abartılı sünnet düğünlerini tasvip etmesem de çocuklar istiyor. Hoş Kayra Tuğranın büyümesini beklediği için biraz yaşının geçtiğini düşünüyor ama ne yapalım artık...

* Herkesi davet etmeyelim abartmayalım dedik ama şimdiden 150 kişi oldu. Zaten bu rakamı aşmamayı düşünüyorum. Ben aslında daha az kişiyle düşünüyordum ama bu kadarda durabildik. Ya da sadece çocuk eğlencesi olabilirdi bu sefer de akrabalar biz göremeyecekmiyiz diyecekleri için vazgeçtik.

* Sünnet kıyafetlerini ayarlamaya çalışıyorum. Kıyafet alma taraftarı da değilim. Çünkü birkeye giyilecek daha sonra kullanamayacaklar hiç gerek yok. Tuğra'nın kıyafeti tamam sırada Kayra var.

* Bahar geldi kendimi hep dışarılara atmak istiyorum. Yürüyüşler yapmak açık havada kahvaltı etmek istiyorum. İşyerindeki odama tıkılmak istemiyorum. Baharı, yazı ve hayatı doya doya yaşamak istiyorum.

* Yarın hıdırellez şirketteki arkadaşlarla öğlen arazı eski fabrikaya pikniğe gideceğiz. Geçen sene de öyle yapmıştık çok güzeldi. Ayrıca bu gece kağıtlara istediklerimizin resmini çizip balkonumuza asacağız. Gül ağacı altına istek yapma geleneğini biz böyle devam ettiriyoruz. Umarım herkesin dilekleri kabul olur ve bolluk bereket olur.

* Ayrıca 1 Mayısı tatil edenlere de dualarımı eksik etmiyoruz. Teşekkürü bir borç biliriz kendilerine... Evde tembellik edip canım sıkılsa da tatilleri severiz:)))

Şimdilik bu kadar...

1 yorum:

  1. Ömür biter iş bitmez be canım, hep tatillerin olsun o zaman :)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...