Pages

11 Mayıs 2010 Salı

OKULLARDA SERBEST KIYAFET





 


Milli Eğitim Bakanlığının yaptığı anketlere katılmaya çalışıyorum. Bunlardan bir tanesi de serbest kıyafet anketi. Her ne kadar okul zamanlarında serbest kıyafet istesem de şimdi bir anne olarak bunu istemiyorum. Çünkü etrafımızda rengi solmuş, kısalmış, küçük gelen önlüklerle okula giden çocuklar olduğu sürece benim oyum hep hayır olacaktır. Kendi çocukluğumu hatırlıyorum da bizim önlüklerimiz hiç eskimez sadece küçülürdü o zaman da kardeşlerimiz giyerdi. Ama şimdi oğluma okul kıyafeti yetiştiremiyorum 4. sınıfa gidiyor ve ben artık sayamıyorum kaç kıyafet aldığımı. Okul kıyafetleri diğer normal kıyafetlere bakarak çok daha hesaplı oluyor. Model derdin yok, yakıştı yakışmadı derdin yok, marka derdin yok. Oh ki ne oh.

Bu konuyu oğlumla konuştuğumda niye hayır dedin diye bana kızmıştı ama sebebini anlattığımda o da anladı ve hiç itiraz etmedi.

Bakanlığın ayrıca SBS için de bir anketi vardı. SBS mi olsun OKS geri mi gelsin diye... Tabiki OKS'yi istedim. Çünkü şirkette çok yakın bir arkadaşımın kızının 3 yıldır neler çektiğini bir ben bilirim. Kızcağız heryıl üniversite sınavına hazırlanır gibi SBS'ye hazırlanıyor. Neredeyse sıfır sosyal hayat hep test hep test ondan sonrada hep sorunlu çocuklar değil mi? Sizlerde kayıtsız kalmayın çünkü bu çocuklar hepimizin, bu gelecek hepimizin.

Not: Benim oğluşlarda çok çalışkan:)) hep masanın başında uyuyorlar.

1 yorum:

  1. bir öğretmen olarak size katılıyorum arada öğrenciler keşke olsa der bende açıklarım anlarlar onlarda

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...