Pages

14 Haziran 2010 Pazartesi

KENDİMİ KAYBETTİM

Hııı!!!

Kendimi kaybettim bulamıyorum, bulan olursa bana bildirmelerini rica ediyorum.

Bu hafta sonu ne yaptım nerelerdeydim hiç bilmiyorum.
Cumartesi öğlen işten çıktım çarşıya uğradım birkaç mağazaya uğradım. Beğendiklerimi tek başıma almaya karar veremedim. Daha doğrusu akşama iş arkadaşımızın düğünü vardı ben çok kararsız kaldım yeni birşey mi alsam yoksa eskileri mi giysem bilemedim. Defacto'da bir blüz beğendim ama neyse sonra bakarım boşver deyip sosyete pazarının yolunu tuttum. Çorum'da cumartesi günleri kuruluyor pazar. Orada da fazla oyalanmadım. Mutfak için sıvı sabunluk ve Kayra'ya da şort aldım.
Sosyete pazarının karşısında da sebze pazarı kuruluyor oraya da uğrayıp sebze ve meyvelerimi aldım almasına ama hava bir sıcak ve benim evimde acayip yokuş nasıl tırmandım bilemiyorum. Eve gelip biraz soluk alıp hemen duşa girdim. Sonra kıyafet aramaya koyuldum. Moda danışmanım da Kayra oldu sağolsun.

- Bu nasıl oğlum
- Hiç yakışmadı

- Peki bu elbise nasıl
- Hamile gibi oldun (çok sağol göbeğimi gözüme sokmana gerek yoktu)

- Şu ikisini giysem
- çok kötü

çok yardımcı oldun çok teşekkür ede
rim
neyse kuaförümü aradım 1 saat sonra gel kalabalık dedi

ben bir hışımla tekrar çarşıya gittim. Giderken Eşimi aradım beni al ya da bırak hatta kıyafet seçmeme yardımcı ol diye ama bana hiç dokunma diyerek yardımlarını esirgememiş oldu:(((

Aklıma arkadaşım Elif geldi. Hemen aradım çarşıdayım dedi iyi geliyorum deyip buluşmaya çalıştık. O da kızını bekliyormuş o geç kalınca ben de kabinde giyinmiş bir vaziyette onu beklemek zorunda kaldım. Neyse kavuştuk hemen 2 saniye blüzüme baktı olmuş dedi zaten başka şansım da yoktu aldım hemen.

Tekrar tabanlara kuvvet kuaföre çıktım. Çıktım diyorum yokuş çıkıyorum ya ondan. Heme saçıma bir fön çektiriyordum eşim aradı geliyorum diye. İyi dedim eve kadar götür bari beni yürüyecek halim kalmadı. Ama ne mümkün ben eve doğru yürümeye başladım. Hatta eve girdim eşim aradı neredesin diye sağol ben geldim sen zahmet etme dedim.

Böyle yoğun bir günün ardından düğün salonunda uyumak üzere olmam çok yadırganacak birşey değil sanırım...

1 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...