Pages

29 Haziran 2010 Salı

SÜNNET MESELESİ 2

Sünnet kıyafeti işini arkadaşlardan emanet alarak çözmüş olduk. 4 - 5 saat için o kadar para vermeye hiç gerek yok diye düşünüyorum. (Ben ne zaman bu cümleyi kursam eşim gelinliğe de o kadar para vermeye hiç gerek yoktu deyip o günlerin intikamını alıyor ya neyse)

Davetiye; fotoğraflılardan oldu. Ben normal kart da beğenmiştim ama rağbet görmedi. Bir yandan iyi de oldu çünkü ayrıca fotoğraf çektirme derdimiz kalmamış oldu. Hem daha hesaplı oluyor.

Salon ise; aslında burası bir cafe, bu yıl düğünlere de kiralanıyor. Hiç orada yapılmış bir düğüne gitmedim umarım güzel olur. Sünnet için çok büyük biryere hiç gerek yok değil mi?

Benim kıyafetime gelince bunda da başlarda hiç telaş etmemiştim. Ama sonraları birkaç mağazaya bakıp birşey bulamayınca panikledim. Ama aradığım gibi birşeyler bulabildim. Resimleri daha sonra yayınlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...