Pages

2 Temmuz 2010 Cuma

SÜNNET, EVLİLİK YILDÖNÜMÜ, DOĞUMGÜNÜ

Bütün özel günlerimiz aynı zamana denk geliyor. Hiç öyle bir çabamız olmamıştı aslında hepsi tesadüf.

4 Temmuz evlilik yıldönümümüz
5 Temmuz Tuğranın doğumgünü

ve bu sene 4 Temmuz'da Sünnet Düğünümüz var.

Tuğra doğduğundan beri evlilik yoldönümüzü pek kutlayamıyoruz.

İlk yıl sabah doğum yapacağım için doğum hazırlıkları ile geçti
1. yıl doğumgünü hazırlıkları ile geçti.
2. yıl da aynı hazırlıklar yüzünden feragat ettim. (Sanırım ömrümün sonuna kadar böyle olacak)
3. yıl yani bu yıl da 160 davetliyle kutlayacağım inşallah:))

hep böyle güzel günlerimizin olmasını umut ediyorum.

Bugün işte son günüm. 9 günlüğüne izne ayrılıyorum. Bu çok iyi gelecek çünkü hazırlıklar yüzünden çok yoruldum. Çarşı işi ev işi derken ve de bunları sadece akşam saatlerine sıkıştırıyorum, acayip yorgun ve bitkin hissediyorum. Birde bu işin heyecanı var tabi... Karnıma ağrılar girmeye başladı. İnşallah güzel geçer. Darısı damatlıklarına olsun inşallah...
Pazar günü düğünümüz var. Çarşamba günü ise Ankara'ya gideceğiz kardeşimle. Kayra'nın tel randevusu var. Hafta sonuna kadar Ankaradayız.

Şimdilik hoşçakalın dönüşte görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...