Pages

9 Eylül 2010 Perşembe

BAYRAM


Herkesin bayramı şeker gibi geçsin diyorum ben de. Sevdiklerimizle eski geleneklerimizi yaşatarak ve çocuklarımıza öğreterek güzel bir bayram geçirmek dileğiyle.
  • Çocuklarıma elimden geldiğince her bayram bayramlık almaya gayret ederim. Hoş onlar bu bayramlık işine bizim çocukluğumuzda sevindiğimiz kadar sevinmeseler de ben görevimi yapayım isterim.
  • İşin bayram harçlığı kısmı geçmişten günümüze rağbet gören ve eskimeyen geleneği hatta ben de eşimden harçlık ister ve de alırım:))
  • Son bir senedir Kayseride bayram günü kaybolan çocuklar nedeniyle kötü bir anı bıraksa da çocuklarıma bayram şekeri toplamaları için izin veririm ve de desteklerim. Allah'ım inşallah bu bayram bütün kayıpları ailelerine kavuşturur.
  • Bayram günü sabah kahvaltısını annemlerde yaparız. Çoğunlukla şehir dışında olan kardeşlerim de gelir hep beraber bayram kahvaltısı yaparız. Akşam yemeğini de kayınvalidemde yeriz.
  • Bayram demek yanlız başına dinlenmek değil bütün aile kalabalık hatta vacır vucur birlikte olmak demektir benim için.

 

Bunuda eklemeden edemeyeceğim. Bu bayramın adı Şeker Bayramı değil Ramazan Bayramıdır. Şeker Bayramı olduğunu inatla savunanlar ya da geçerli bir mazereti olmaksızın oruç tutmayanlar lütfen bu bayramı kutlamasınlar. Çünkü bu onların bayramı değildir.

Not : Görseller bu ve bu sitelerden alınmıştır.

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...