Pages

26 Ocak 2011 Çarşamba

ATEŞ


Bu nasıl bir ateştir anlamıyorum. Büyük tosbağa hafta sonu hastalandı. Maaşallah yıllardır böyle hastalanmamıştı. Bademcikleri olmadığı için hastalıklarını çok çabuk atlatıyordu. Ama bu öyle olmadı. 40'a varan ateşle savaşmak durumunda kaldık. Kaç kere duş aldırdığımı hatırlamıyorum bile. Pazartesi doktora götürdüm "grip salgını var bu da grip olmuş soğuk algınlığı değil, ilaçla tedavi olamaz anne bakımı lazım" dedi. Dedi demesine de bu çocukların anneleri nerede. Ben de vekaletimi anneme verip işe attım kendimi. Pazartesi okula gitmedi, salı da sınav varmış okul yoktu, bugünde kafadan astı okulu. Çok şükür düzeldi ya yarın gider okula.
Dün gece 11.30'da annemden bir telefon aldım. O saatte aramazdı panik oldum hemen. "Küçük tosbağan ateşleniyor ilaç vereyim mi?:((("
Aslında beklediğim bir sonuçtu ama evrene kötü enerji vermemeliyim diye aklımdan bile geçirmiyordum. Şuan saat 08.20 ve ben annemi aramaya korkuyorum. Umarım korktuğum başıma gelmez...

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun.Gerçekten bir salgın var galiba.benimkilerde ardarda hastalandılar bir kaç gün gitmediler okula.Ama ateş olunca iyi takip etmek lazım.Anneannelerin yardımı olmasa n'aparız bilmem.
    umarım iyileşmiştir yavrunuz.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun arkadaşım.acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, umarım korkulacak kadar hasta değildir.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun , salgın her kapıyı yokladı bu kış...Ateş öyle inatçı ki ,düşmüyor bir türlü.dün geceden beri düşürmeye çalışıyorum ama birazdan doktoruna gideceğiz.İnşallah orada düşecek.Ayağımda sallamamı istiyor sürekli , belki uyuşuyordur öyle.annelik ne zormuş :((( acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Cok gecmis olsun, bu seneki gripler nedense cabuk gecmeyen türden yaa :/ Cocuklarda atesten bende korkuyorum, insallah kisa zamanda atlatir.

    YanıtlaSil
  6. çok büyük geçmiş olsun, Allah yardımcınızz olsun inş en kısa sürede düşer ateşi tosbişin...

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...