Pages

21 Mart 2011 Pazartesi

MUTLU YILLAR


11 yıl önce bahar bayramında bahar gibi geldi evimize
İlk göz ağrım, canım yavrumun doğumgünü bugün.
Onun için ne kadar of senesi olsa da sağlıklı ve de mutlu yıllar geçirmesini diliyorum.
Küçükken lahana bebek gibi sevip oynadığım yavrum büyüdükçe sohbet edebildiğim yeri gelip dertlerimi paylaşabildiğim bir delikanlı olma yolunda.
Kayra'ya hamile iken "Allahım doğumda öleceksem de ne olur bir kere göreyim öyle öleyim derdim"
Bugün ise binlerce kez şükrediyorum bu günlerini gördüm diye.

8 yorum:

  1. İlk gözağrının doğum günü kutlu olsun...alalh sağlıklı bir ömür nasip etsin ,inşallah..Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  2. kocaman oldu sıpa. lise sondaydım doğduğunda okul çıkışları uğrar severdim sıpayı. şimdi nasıl büyüdü ailemizin ilk göz ağrısı. iyiki doğdun dayısının biricik yiğeni

    YanıtlaSil
  3. Mutlu, sağlıklı, sevdikleriyle beraber nice mutlu yıllara. Çok özel bir günde doğmuş oğlunuz.

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar,doğum günü kutlu olsun abimizin,nice senelere,
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkür ederim. Dayımız buradan kutlamayla kurtulamazsın değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Bu yazıyı dün gördüm ama açamadım. Bir gün gecikmeli olarak yeni yaşını tebrik ederim büyük tosbağanın =)

    YanıtlaSil
  7. İYKİ DOĞDUNNNN KAYRAAAAAAAAAAAA

    iyiki varsın anneciğine anneliği yaşatmışsın

    nice yıllara
    sağlıkla sıhhatle

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...