Pages

8 Temmuz 2011 Cuma

ANNE OLUNCA ANLADIKLARIM

1 - Bir çocuk 7sinde ne ise 70 inde de o oluyormuş. (Kayra daha doğduğu gün emmemek için inat etmişti şimdi tabağındaki yemeğe bakıp yemem diye inat ediyor)
2 - Başkalarının çocuklarında görüp ayıpladığın her şey başına gelebiliyormuş. (Ben ençok elinde tabak gezen anneleri ve yemek seçen çocukları ayıplamıştım:(( )
3 - Temizlik ve titizliğin çocuğun emeklemeye başlayınca son buluyormuş, çünkü bir çocuk elinin ulaştığı her şeyi ağzına atabilme kapasitesine sahip oluyor. (sinek, böcek, çiçek toprağı gibi) Biraz daha büyüyüp dışarı çıkınca çadırda yaşayan çingene çocuklarından farkı kalmıyor.
4 - Çocuksuz hayatımda önünden bile geçmediğim umuma açık bütün tuvaletler evimizin tuvaletiymiş gibi rahatlıkla kullandığımız alanlar oluyormuş.
5 - Televizyonda gördüğümüz akıllı, söz dinleyen anne ve babasını üzmeyen çocuklar evet sadece dizi ve filmlerde oluyormuş. İnanmayın gerçek hayatta yok kesinlikle yok:))
6 - Kardeş kıskançlığının tam tersi de olabiliyormuş, bizde küçük büyüğü kıskandı hala da kıskanıyor

7 yorum:

  1. canım benim çorumda olduğunu bilmiyordum.bende çorumdayım.ama içinde değil osmancıkta.sen merkezdemisin.merak ettim.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. hehehehehe :D süpermişşş yaaaa bayıldım bu paylaşımına canımcımmm

    YanıtlaSil
  3. sevda, evet merkezdeyim umarım birgün Çorumlu blogerler de buluşur tanışırız:))
    reyhani; teşekkür ederim, örnekler çoğaltılabilir ama aklıma bunlar geldi

    YanıtlaSil
  4. bunları aklımın bir köşesine yazıyorum ve zamanı geldiğinde hatırlayacağım;)

    YanıtlaSil
  5. yetenek sizin; kesinlikle yazmalısın

    YanıtlaSil
  6. Çok doğru tespitler bunlar ve yaşadıkça tecrübemiz artıyor annelik halleri konusunda.
    Sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
  7. özlem; kesinlikle her çocukta başka bir tecrübe ediliyor

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...