Pages

19 Temmuz 2011 Salı

SON 10 GÜN

10 gündür hiçbirşey yazmamışım, Bu aralar fotoğraf çekme özürlüyüm bu yüzden bazı yazacaklarım anlamsız gelebiliyor. Kısaca bir özet geçeyim:))

- Çorum Festivali dolayısıyla 3-4 akşam hep dışarılardaydık.
- Festivalin en eğlenceli yanı lunaparktı, tabi benim gibi ödleklere göre değil o ayrı konu
- Kayseriden kardeşim geldi. İş sonrası çoğu zamanım onlarla geçiyor. Bu yüzden evim aldı başını gidiyor:))
- Önceki yıllar anlaşamayan kuzenler bu sene maaşallah anlaşıyorlar.
- Kayra'nın diş telleri için Ankaraya gittik. Ben gezip tozmak isterken Kayra eve gidelim diye burnumdan getirdi. Kuzenleriyle oynamak daha eğlenceli geldi.
- Kayra yüzme kursuna başladı. Bu çocuğun cesareti beni benden alıyor.
- Ramazan yaklaştıkça sanki yaz bitiyormuş gibi hissediyorum.
- Erkek kardeşim askere hazırlanıyor. Hayırlısı diyelim. Dönüşte herhalde düğün var:))
- Küçük tosbağanın yapamadığımız doğumgününü bu hafta yapacağız inşallah. Kardeşler kuzenler kalabalık yapmayı tercih ettik

3 yorum:

  1. festivale gelemedim ama komşum çok güzeldi dedi.kendesi çorumlu olduğundan kaçırmaz.iyi eğlenceler canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok cesur oluyor o minik yürekler, ramazan yaza denk geldiğinden beri aynı duyguları uyandırıyor bende de:))

    YanıtlaSil
  3. sevda; festival her sene daha iyi oluyor seneye bekleriz.
    özlem; ama fazla cesaretli

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...