Pages

12 Ağustos 2011 Cuma

ASKER


Tosbagaların dayısını dün askere uğurladık. Onunkisi askerlik sayılmaz ama olsun.
Öğretmen asker olacak 
Şimdi Burdur'a doğru yolda 
Sadece 18 gün eğitim görüp öğretmen olarak atanacak.
Arkadaki ev arkadaşı da aynı yere gidiyor hatta tanıdığı pek çok öğretmen arkadaşı da aynı yere gidecek.
Askeriyede kalmayalım ev açalım esprileri dönüyor ortalıkta:))
Allahım bütün askerleri korusun hepsine hayırlı teskereler olsun
Gece yoldayken "canım ailem hakkınızı helal edin sizi çok seviyorum" diye arabesk acılığında mesaj çekmeyi de ihmal etmemiş:))
Kısaca biz de onu çok seviyoruz, özellikle tosbağalar...

Anneme sık sık "ağlıyormusun" diye soruyorum:))
Annem de ben onu davul zurnayla gönderdim diyor. (Tam yolcu ederken ramazan davulcusu geçmiş:))

5 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...