Pages

5 Aralık 2011 Pazartesi

37 YIL EVLİLİK

Fotoğraf çekme özürlü oldum. Nedense olayları fotoğraflamak aklıma gelmiyor. Eee ne oluyor fotoğraf çekmeyince de yazı yazmak anlamsızlaşabiliyor.

Kayra Ankaraya diş tedavisi için giderken tercihi dayısıyla gitmek oluyor. Çünkü ben alışveriş merkezlerini gezerken dayısı luna parka götürmek, pizza yedirmek gibi ona hitap eden etkinliklerde bulunuyor. Benim de işime geliyor hem yorulmamış oluyorum hem de izin almamış oluyorum.

Geçen hafta da dayısı götürdü Ankara'ya ama pizza yemeye fırsat bulamamışlar. Bizimkinin aklı kaldı bunda... "Dayımda borcunu ödemedi" dedi durdu. Bunu duyan annem hep onları mı götüreceksin (burada yeni gelini kıskanma da var:))) diye sitem etti.

Cuma günü annemlerin evlilik yıldönümüydü. Dile kolay 37 yıl. Cumartesi günü gelinimzde geleceğiz için ogün gittik pizza yemeye. Çorum'a yeni açılan Pizza Pizza'ya gittik. Gece güzel ama pizzalar kötüydü. Evde kendi yaptığım pizza bile daha lezzetli oluyor.

Güzel bir haftasonu geçirdik. Buradan annem ve babama niye uzun yıllar diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...