Pages

29 Kasım 2011 Salı

PUANTİYE MODASINA UYDUK:((





Dün sabah itibariyle puantiyeli bir cilde sahip olduk. Sınıfta tek suçiçeği olan benim küçük tosbağammış:(( Öğretmeni yakında herkes çıkarır dedi. Nasıl kaptı bilemiyorum. Yüzünde çok fazla çiçeği var, şu an için kaşımıyor ama iznin kalmasından çok korkuyorum. Doğrusu baktıkça ben kaşınıyorum...
Abisi de kreş döneminde çıkarmıştı ama onun ki bu kadar yoğun değildi. 
Ne diyelim hayırlısı olsun.
İzi kalmasın çabucak atlatsın diye önerisi olan varsa bekliyorum.

24 Kasım 2011 Perşembe

22 Kasım 2011 Salı

NİYE BENİM DOĞUMGÜNÜM OLMUYOR:((


Küçük tosbağa  : Anne benim hiç doğumgünüm olmuyor
Anne                  : Okulda mı kutluyorlar
Anneanne          : Okulda kutlanmıyor yılbaşında toplu olarak kutlayacaklar.
Küçük tosbağa : Hep dayımın doğumgünü oluyor benim hiç olmuyor.
Anne:Hahahaha:::)))))))
Anneanne: :::)))))))))))

Bizim küçük tosbaga nişanda kesilen pastayı doğumgünü pastası olarak algılayıp dayısını kıskanmış:))

18 Kasım 2011 Cuma

100. İZLEYİCİM ve BAĞIŞ

Sonunda, hatta 2 yılın sonunda izleyici sayımı hemşehrim haskumaş sayesinde 100'e çıkarmayı başarabildim. Aslında önemli olan bu değil önemli olan yorum bırakan benimle hayatımı paylaşan arkadaşlarımın olması.

Bloglarda 100. izleyiciye hediye gönderdikleri zaman ben de imrenirdim. Sabahtan beri ne hediye etsem ne yapsam diye düşünüp duruyorum.

Sonra aklıma güzel bir fikir geldi hediye almak ve göndermek için harcayacağım parayı Van depremzedelerine göndermek.

Miktarını açıklamak istemiyorum ama gücümün yettiği bir miktarı Kızılay'ın hesabına gönderdim.
Umarım Haskumaş için de en güzel hediye olmuştur.

16 Kasım 2011 Çarşamba

GÜZEL GÜNLER



Artık güzel günleri haketmiştik. Çok şükür kavuştuk.
11.11.2011 tarihinde kız isteme faslı
ertesi gün nişanla sonlandı.Posted by Picasa
Bu işler için Ankara yollarına düşmüş olduk


Bu resim ise ise karaları bağlamış kaynana, görümceler ve damattan oluşuyor.
Zavallı gelin aramızda olabildiğince renkli gözükmeye çalıştı:))
Neyse şimdiden gelini korkutmayalım değil mi?
Allahım onlara bir ömür boyu mutluluk ve huzur versin

Not: Bloglardan öğrendiğim kadarıyla değişik resimlerini çekmeye çalıştım ama onlar henüz elime ulaşmadı güzel çıkmışlarsa paylaşırım artık.



14 Kasım 2011 Pazartesi

UMARIM DÖNEBİLMİŞİMDİR:))

Neredeyse bir aydır yazı yazmamışım. Bunun pek çok sebebi vardı.
İşyerimde işlerim çoktu
Evde de işlerim çoktu
Moralim bozuktu
Deprem olmuştu
Falan filan...

Çok şükür bu üzüntülü günler geride kaldı.
İşyerimde işleri yoluna koydum. Ama bayram sonrası 3 gün izin alınca tekrar birikti. Pazartesi sendromunun doruklarındayım.
Evde işlerim de yoluna girdi.
Moralim fena sayılmaz değişik kararlar alıyorum ama uygulamak çok zor oluyor
Depremden kurtulan kardeşime çok şükür kavuştuk. Van'dan Çorum'a gelebilmek için önce Gaziantep'e sonra Kayseri'ye gitmesi gerekti. Buna da çok şükür ama iş hala bitmiş değil okullar açılıp tekrar Erciş'e dönmesi gerektiğinde nerede kalacak belli değil.
Bu arada ailecek depremden neler öğrendik
* Depremden hiçbir şekilde kaçılmayacağını... Kerim "düşmanım bile böyle birşey yaşamasın diyor"
* Deprem değil eşyalar öldürür lafının gerçek olduğunu... Kardeşim deprem bitip başımı kaldırdığında evdeki büyün eşyaların yerlerde olduğunu hatta açmakta zorlandıkları mutfak çekmecelerinin bile yerinden fırlayıp içindekilerin döküldüğünü anlatıyor
* Buna benzer bir afetten sonra suyun ekmeğin kalacak yerin ne kadar önemli olduğunu... Kerim, devletin dağıttığı su ve battaniye ile o geceyi arkadaşının aracında geçirdi. Anlattığına göre dükkanını açan bakkalın ürünleri yarım saat içinde satılmış.
* Sağlam binaların ne demek olduğunu...
* Her ne kadar Allah yokluğunu vermese de cep telefonlarına güvenmememiz gerektiğini. Yani Kerim'i her aradığımızda ulaşabiliyorduk ama depremde enkaz altında kalıp ulaşamamış olsaydık (Allahım kimselere böyle bir acı yaşatmasın) nerede arayacağımızı bilemiyorduk. Çünkü ne çalıştığı okulun adını ne de evinin adresini biliyorduk. Bulunurdu bir şekilde ama bu ayrıntıları düşünememişiz.
* Böyle bir afetten sonra "evet iyiymiş deyip hayatımıza devam edemedik özellikle annem bu olayın şokunu uzun süre atlatamadı"

Ama takipte olun güzel haberlerim var...

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...