Pages

13 Ocak 2012 Cuma

UYKUCU CÜCELER



Pekçok pazar gezmesinden sonra eve dönerken birden ortalığın sessizleşmesiyle arkamıza döndüğümüzde karşılaştığımız manzara budur.
Büyük tosbağa direk uyur.
Küçük tosbağa "anne uyuyabilir miyim" diye izin ister
İzin verirsek direk uyur yok izin vermezsek
Ağlamaya başlar:))

Büyük tosbağada hiç uyku sorunu yaşamadık. Her yerde her daim uyuyabildi. Erken yatıp erken kalkanlardan...
Bu her zaman güzel bir durum olmayabiliyor. Biraz büyüyüp şehir içinde kendi başına dolmuşlara binince uyumamak için bayağı çaba sarfetmesi gerekti. Böyle bir durumda tek tembih ettiğimiz şey uyuma oluyor:)) 
Başka bir şehre otobüsle seyahat etmemiz gerektiğinde otobüse binince uyuyup ininde uyanır. Ama bu durumda bile niye en önden bilet almadın diye problem çıkarabilir.:))

Küçük tosbağamda da uyku problemi yaşamadık ama hiç bir zaman abisi gibi olamadı. 

Not: Bir daha öğle yemeğinden sonra böyle bir post sakın girme. Uykum geldi...

7 yorum:

  1. ayyy çok gldüm canım okurken.onlara bakarken benimde uyuyasım geldi vallahi.öpüyorum iki paşayıda.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ohh ne güzell ya..
    sorunsuz uyuyan çocuklara bayılıyorum.
    :))
    sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  3. oyyyy uyumaya bak
    yerim onları ben :)

    YanıtlaSil
  4. sevda; Aynen ben de uyuyacaktım
    birtutamkekik; çok şükür uyku sıkıntısı yaşamadık
    muhabbetsofrası; sağol canım

    YanıtlaSil
  5. çocukların sesi kesildi mi ya yaramazlık peşindelerdir ya da uyuyolardır:))
    maşallah ya ne güzel uyuyorlar:) şu anda pazartesi sendromundayım, uykum var bu post hiç iyi gelmedi bana:D

    YanıtlaSil
  6. canım senin bu küçük tosbağaya bayılıyorum, gözlüklerde gözünde harry potter :)

    YanıtlaSil
  7. biyaşımadahagirdim; çok haklısın yaramazlık yaptıklarında da sesleri çıkmaz.
    Dürr-i yekta; sağol ablası, gözlükler değişti yenilerini de yayınlarım inşallah

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...