Pages

15 Şubat 2012 Çarşamba

EĞLENCELİ GÜNLER

Ne kadar hızlıyım değil mi Kayseriden geleli 15 gün oldu ben daha Kayseri posları gireceğim:((


Uzun uzun güzel kahvaltılar edildi. 
Meşhur sucuklar; bir gün sucuklu yumurta olarak
Birgün kaşarlı sucuklu tost olarak karşımıza çıktı.
Çorum'a da getirildi.


Kardeşimin çocukları 3 gün 2 saat jimnastiğe gidiyorlar.
Bizimkilerde onlarla jimnastik yapmaya gittiler.
Bize de günde 2 saat çocuksuz vakit kalıyordu. 


Yine de çocuklarımızı ihmal etmedik onları da kendi çaplarında eğlendirmiş olduk.


Akşam erken yatırmanın yollarını bulup




Kendimizi oyunlara verdik. Okey ve Scrabble favori oyunlarımızdı...


Birbirimizi dövecek duruma gelsek de çok eğlendik.

3 yorum:

  1. o güzel kızın üzerindeki pijamaya bayıldım :)
    ne güzel vakit geçirmişsiniz okey oynamayalı uzun zaman oldu :)

    YanıtlaSil
  2. harika vakitler geçirmişsiniz canım:)
    uyuyanlara imrendim şu an,nasıl şekerler maşallah.
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. Filiz; ben de bayıldım. Birgün okey oynamaya bekleriz.
    birtutamkekik; pamuklara imrenmemek mümkün mü...

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...