Pages

1 Ekim 2012 Pazartesi

KIRMIZI BİSİKLET




Babalar ve oğulları için yazılmış güzel bir kitap ama bizim babamız değil ben okudum:)) Genelde anneler ve kızları için kitaplar olur değil mi? Hatta anneler ve oğulları ile ilgili kitap tavsiyesi istiyorum. Şimdi bunu yazarken aklıma geldi de anne ve kız ilişkisi hep takdir görüp önemsenir ama anne oğul ilişkisi nedense sevimsiz sunulur. Annelerine bağlı erkek çocuklar "annelerinin sözünden çıkmaz" diye bir şey sözkonusu, gerçekten öğle mi? Kaynanalık damarım mı tuttu ne:)) Neyse kitap güzeldi keşke yayınlandığı tarihte okusaydım çünkü bazı anlatılan olayları anımsayamadım.

2 yorum:

  1. bende okumadim bu kitabi.
    babalarin okumasi gereken bir kitap midir sence?
    ona gore bizimkine dayatma yapmam lazim:)

    YanıtlaSil
  2. Babalar ya da bizim evde öyle çocuk gelişimini daha az düşünür bu sebeple başlangıç kitabı olabilir.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...