Pages

2 Kasım 2012 Cuma

KAYBOLMUŞ DA HABERİMİZ YOK












Pazar günü parkta birkaç saat oturdukdan sonra 1 milyoncu diye tabir ettiğimiz ıvır zıvır almak için 3 katlı bir alışveriş merkezine gittik gezdik tozduk geldik.
Akşam evde yere oturmuş birşeyler yerken Tuğra ile aramızda geçen sohbet




Ben: Tuğra sen parkta yabancılarla konuşuyor musun?
Tuğra: Hayır konuşmuyorum.
Ben: Hiç kimseyle mi?
Tuğra: Sadece görevlilerle
Ben: Hangi görevlilerle
Tuğra: Bugün sizi bulamadım
Ben: Nerede
Tuğra: Parktan sonra gittiğimiz yerde
Ben: Eee ne oldu
Tuğra: Sizi bulamadım görevliye "ben kayboldum dedim"
Ben: eeeee:::!!!!
Tuğra: Görevli de gerçekten mi demiş ve bizimki de gerçekten demiş
beraber alt kata inmişler.
Ben: Babamız ve abimize bakarak "bu ne zaman oldu" diyorum ama hiç birimiz bilmiyoruz!!

       Ben arkadaşımla alt kata inmiş inerken de eşime biz iniyoruz çocuklar burada demiştim. Eşim ve büyük çocuklar (Kayra ve arkadaşı) bir süre sonra yanımıza geldiler. Nice sonra Kayra Tuğra nerede telefonum onda deyip Tuğrayı bulamayınca aramaya koyulmuştuk ama o sırada Tuğra'yı gördük ve olayın üstüne gitmemiştik.

Olayı çözdükten sonra

Tuğra : Görevlilerle konuşacak mıyım konuşmayacak mıyım?
Ben : Konuşabilirsin

Uzmanlar çocuklardan herhangi bir bilgi alacağımız zaman sohbet konusu açarak ya da oyun oynarken sorduğumuz sorularla konuşmalarını sağlayabileceğimizi söylerler. Demek ki neymiş doğruymuş...

4 yorum:

  1. Şimdiki çocuklar uyanık anacım, kiminle konuşacaklarını kime yüz vermeyeceklerini biliyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah sana,Allah çocuklarımızı korusun.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...