Pages

19 Aralık 2012 Çarşamba

KANIT


Anlamıyorum Tolga Karel'in bu dizide işi ne... Pazartesi akşamları el ayak çekilince ürpererek izlediğim, gerçek olayların anlatıldığı bir dizi Kanıt, ama bu hafta yeni başrol oyuncusunu görünce nasıl sinir oldum anlatamam. Bence hiç gereği yoktu. Orhan ve Selim komiserlerin çözdükleri olayları zevkle izlerken bu kadar magazinsel bir şahsın inandırıcılığı ne kadar olabilir ki...
Bu tarz dizi sevgim hatta pek çoğumuzun sevgisi Mavi Ay'dan geliyor sanırım. Ya da cuma akşamları her bölümde işlenen cinayetlerin olduğu korku filmleri izlerdik.O zaman korku filmi deyince aklımıza bunlar gelirdi. Küvette bulunan ölüler uşak katiller:)) İlkokula giderdim ve evimiz küvetliydi bense her banyodan birşey almaya girdiğimde küvete hayatta bakmaz son sürat alacağımı alır çıkardım. Bu korkumdan babama bahsettiğimi hatırlıyorum da babam "kızım ben kimseye birşey yapmıyorum kimseye bir kötülüğüm dokunmuyor merak etmeyin size de birşey olmaz" demişti. Ne kadar doğru bir söz olduğunu şimdi anlıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...