Pages

16 Şubat 2013 Cumartesi

CEM YILMAZ


Şubat tatilinde kardeşlerimle Cem Yılmaz'ın filmine acaba gösterisi mi desem gittik. Cem Yılmaz'ın gösterilerini merak eder yolu Çorum'a düşmeyeceği için:)) izleme şansı bulamazdık. Bu film bizim gibiler için iyi bir seçenek oldu. 
Çok açık ama küfür yok espriler bel altı, zaten buralarda gülmekten gözlerimden yaşlar geldi bu tarz espirileri  evet seviyorum çünkü normal konuların işlendiği yerlerde sıkıldım bile diyebilirim. Gülmek ve kafa dağıtmak için kesinlikle tavsiye ederim...

2 yorum:

  1. bu gösteriyi can izleme şansına erişmiştim ve hayram kalmıştım. gülmekten boğazı kurur mu insanın??

    YanıtlaSil
  2. Bende birkaç gün önce izledime ve bayıldııııım.
    Süperdi yaa:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...