Pages

22 Ağustos 2013 Perşembe

KREDİ KARTI KOPYALAMA, KUDUZ AŞISI, HASTALIK


Başlık birbirinden çok alakasız ama benim hayatımda hepsi iç içe:))
Bayramın 2. günü akşamı Sinop'ta gezerken bir dükkandan alışveriş yapacaktık önünde de bir köpek bizimkiler durur mu hemen gidip yapıştılar. Sevecekler ya... Bunlar köpeği sevdiler ama köpek bunları sevmedi:((  Direk Kayra'ya saldırdı ve elini hafifçe çizdi. İyiki Tuğraya saldırmadı çünkü Kayra kendini kurtarabildi. Dükkan sahibi hemen bağırdı çocukları sevmiyor diye ama iş işten geçmişti. Madem çocukları sevmiyor Sinop'un en işlek caddesinde işi ne...



Gece 11 civarları hastane derdine düştük, ne yazık ki Sinop'ta sadece 1 tane hastane var o da devlet hastanesi hiç özel hastane yok aklınızda bulunsun. Hemen kuduz aşısına başlandı bu kısmı biliyoruz çünkü bunlar Kayra'nın daha önce de başına gelmişti:))
Sabah kalktık kahvaltı yaptık denize girdik. Kayra bir süre sonra çıkıp uzandı ve uyudu. Öğle sıcağına doğru artık otele dönmeye karar verip Kayra'yı uyandırdım. Otele kadar kolumda gitti başım döndü dedi ben hiç umursamadım çünkü ani hareketlerinde sık sık başı dönüyor. Biz odaya çıkıp hazırlanırken Kayra birden titremeye başladı üstelik rengi bembeyaz oldu. Hemen eşimi çağırdım doğru hastanenin yolunu tekrar tuttuk. (Artık yerini öğrenmiştik) 
Olaylar bundan sonra başladı. Hastaneye gireceğimiz zaman bana bir mesaj geldi. 250 TL'lik USD alışverişiniz size ait değilse hemen bankayı arayın. Önce bir düşündüm Allahım ben ne aldım diye sonra hiçbirşey almadığımı çünkü eşim yanımda hep onun harcamaları yaptığını düşünüp bu benim değil diyebildim ama aklım Kayra'da olduğu için sonra ararım dedim. Eşim hemen aramam için ısrar edince ki iyiki etmiş bana ait olmayan birkaç harcamayla karşılaştım. Ben arar aramaz görevli hemen kartımı iptal etti. Bana bir form mail attı doldurup fakslamam gerekiyor tamam ama ben hastanedeyim ve etrafımda bu işlemleri yapacağım yerler yok, bilgisayar otelde Kayra sıra bekliyor. Allahım dedim bu gün bitecek mi?
Hastanede bir görevliye rica ettim çıktıyı alamam ama faks çekerim dedi. Doğru hastane kantinine gittik çıktıyı oradan aldık doldurup hastane görevlisine fakslattık Allah hepsinden razı olsun. 
Kayra'ya hemen ateş düşürücü verildi, tahliller yapıldı çok şükür birşey çıkmadı. Ama 4 - 5 saatimiz hastanede geçti. Hastane işini bitirdikten sonrasında gezip tozduk ama kredi kartı meselem hala muallakta... Kartım iptal edildiği için internet bankacılığından kredi kartı ekstremi göremez oldum nasıl bir sistemse artık. Bankayı tekrar aradım ekstremi mail atmalarını istedim mail de atamıyorlarmış sadece bankaya gidip oradan ekstre alabilirmişim ama bankalar 2 gün daha tatil off off. Telefonda yapılan harcamaları söylediler ortalama 500 TL'lik fazla harcama var "peki ben ne yapacağım" "itiraz ettiniz bekleyeceksiniz 3-4 ayda sonuçlanır" "bu para ne olacak" "ödeyeceksiniz" gibi cevaplarla tatili bitirdim. Tek avuntumuz rakamın az olması çünkü ben kredi limitimi de bilmiyormuşum bunu anlamış oldum.
Tatil dönüşü ilk işim bankaya direk gitmek oldu başıma gelenleri anlatıp ekstremi aldım ve mutlu son... Ekstremde benim harcamalarım dışında harcama yok. Sebebi ise hep yurtdışı alışverişi yapıldığı bende aynı gün kartı iptal ettirdiğim için banka onay vermemiş. Çok şükür bu durumu olaysız atlatmış oldum. Bunun nasıl benim başıma geldiğini çok düşündüm bayram öncesi Ankara'ya gitmiştim orada kopyalandı diye düşündüm ama çok fazla kullanmamıştım ve yapılan harcamalar internettendi yani mağazaya gidilip yapılmamıştı bu demek oluyor ki kartım değil bilgilerim kopyalanmıştı bu şıkkı eledim. 15 gün önce işyerine bir mail geldi telekoma ait yüksek meblada bir telefon faturası idi onu açmaya çalışırken bilgisayarıma virüs bulaştı aynı gün temizlettik ve bunun üzerine ben limangodan alışveriş yaptım sanırım o anda girdiğim bilgileri kopyaladılar çünkü bu konuda temmuz ayında patlama yaşanmış ya da direk limangodan kaynaklandı bilemiyorum artık.

Çıkardığım sonuçlar
1 - Sanal Kart Kullanmak
2 - Telefona gelen her mesajı dikkatli okumak
3 - Benimki İş bankası kartıydı ama hemen hemen bütün kartlar sigortalıymış yani son 2 gün yaptığım harcamalardan sorumlu değilmişim. Kartım çalınsa bile son 2 günden sorumlu değilmişim.
4 - İnternette bankacılık işlemlerinden çekinen müdürüme artık laf etmeyeceğim:))

7 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ilk defa duyuyorum demek 2 gün sigortalı harikaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşbankası öyle imiş diğer bankaların çoğunda da uygulanıyormuş

      Sil
  3. ve tabiki geçmiş olsun bazen herşey üst ste geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama herşeyde vardır bir hayır diyoruz.

      Sil
  4. çok geçmiş olsun.
    sağlık olsun da gerisi halloluyor, nasıl tereddütte kalıyor insan değil mi? o hastanede bir de kart hırsızlarının peşine düş. neyseki hemen iptal ettirmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım nasıl sıkıntılıydı anlatamam çok şükür geçti

      Sil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...