Pages

25 Haziran 2015 Perşembe

UZUNGÖL - SÜMELA



 Karadeniz gezimizin 3. ve son günü istikamet Uzungöl'dü buraya akşam geldik. Karadeniz müzikleri eşliğinde akşam yemeğimizi yedik. Güzel bir geceydi. Akşam geldiğimiz için manzaranın farkına varamamışız maalesef...





Sabah odamızdan görünen manzara... Erkenden kalktık kahvaltımız ettik ve kendimizi gölün kenarına attık.



Bu yeşilliklere kesinlikle doyulmuyor



Güzel bir yürüyüş yaptık.



Bıraksalar burada günlerce kalabilirdim o kadar sevdim ve doyamadım. İnanın hiç ayrılmak istemedim.




Daha fazla kalıp bisiklet turu yapmayı, banklara oturup hiçbirşey yapmadan gölü seyredip mis gibi havayı içime çekmeyi ne çok isterdim.



Karadeniz kızları:))


Sonraki durak Sümela Manastırı... Buraya çıkmaktan korkmayın çok kolay








Karadeniz gezimiz burada son buldu sonuç çoluk çocuğumu alıp tekrar gitmek olacak. Bu güzellikleri onlar da görmeli...

Evden ilk kez bu kadar ayrı kaldım özellikle Tuğra ne yapacak diye merak ediyordum. Ben gitmeden derdine düşmüştü. Allahtan o hafta sonu kardeşlerim geldi de onlarla vakit geçirebildikleri için beni çok aramadılar. Gece döndüğümüzde benim yerimde yatıyordu. Girdim yanına yattım sabah uyanıp beni gördüğündeki gözlerinin ışıltısı ise bütün yorgunluğumu aldı.


8 yorum:

  1. Sümela en çok görmek istediğim yerlerden birisi...
    İnşallah seneye bende düşünüyorum gitmeyi..
    Daha fazla bozulmadan görmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeladan daha çok etrafının güzellikleri etkiliyor insanı ama ülkemizin heryeri görülmeye değer

      Sil
  2. çok güzel bir gezi olmuş belli
    karadeniz muhteşemdir zaten
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yaa kıskandımmm.
    ben de çok gidip görmek istiyorum bir türlü kısmet olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhanım kesinlikle gidip görmelisin hiç erteleme derim

      Sil
  4. Karadeniz'e, Uzungöl'e doyum olur mu hiç... Ne güzel bir gezi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Esim Trabzonlu oldugu icin gitmistim bende 2007'de. Uzungole gitmedim ama guzeldir sumela. Biraz tarihe merakiniz varsa bir sonraki gittiginizde Vazelon'uda gorun. Sumela gibi degil, bakimsizliktan taslari yola yuvarlanmis, yangin cikmis falan ama iceride hala cok guzel resimler mahzenler vS var. Guzel bir gezi olmus.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...