Pages

2 Aralık 2009 Çarşamba

BAYRAM - MİSAFİR - NİŞAN

Bu bayramın yoğun geçeceğini daha önce yazmıştım bayram telaşıyla nişan telaşı biraraya gelince yoğun bir bayram geçirmiş olduk. Olsun ama herşey çok güzeldi. Böyle günlerde bütün ailenin biraraya gelmesini seviyorum. Neyse geçelim resimlere



Bayramın 1. günü annemgilden teyzemgile parktan geçtik, tabiki çocuklar içinde mola vermiş olduk. Eşimin sadece çocukları çektiğini düşünüyordum ama benide bu arada çekmiş siz bunu bayram kombini olarak alın...

Bayram gezmemiz annemler, Dürdane Teyzem ve yengemler yani eltimgil. Nişan evi olduğu için en son orada toplandık. Çok kalabalık olduk. Suat ablamgil 8 kişi, Ayla yengemgil 4 kişi, biz 4 kişi 1kişi olarak da Ferhan annem vardı. İnanın bu kalabalıkta yemek derdine düştük hiç fotoğraf çekmeyi akıl edememişim.

Fırat karısı ve küçük kızları bizde kaldılar. Maşallah Nisan bebek ne verseler yiyor. Benim çocuklarım hiç böyle olmadıkları için çok şaşırdım. Yemeğini düzgün yiyen bebek annesinide üzmemiş oluyor. Diğerleri de Ferhan annemde kaldılar. 2. günde orada toplanmış olduk.

Asıl gelelim nişan gününe o günde bizde toplandık bizim ekip kuaföre gittik giyindik süslendik. Akşam üzeri yine ankaradan eşimin halasıgil geldiler . Hep beraber nişana gittik.



evet bu şahıslar meşhur nişan çiftimiz Seçil ve Selçuk... Nişanları, duaları ve nikahları hepsi bir arada oldu. Seçil'in tayin işi için nikahları da nişanlarında olmuş oldu.



Seçil çok güzel olmuştu, kıyafeti saçı makyajı hepsine bayıldım. Hiç boydan fotoğraflarını çekmemişim.



Bu da küçük tosbağam kravata dikkat lütfen herkes bunu takmasa olmazmıydı diye sevdi.







bunlar da tosbagaların baba tarafından kuzenleri


Nişanı atlatmış olduk darısı düğünlerine inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...