Pages

4 Şubat 2011 Cuma

BU HAFTA

Pazar günü kayınvalidemi bize getirdik çok hastaydı.
Pazartesi ve salı eltim hastaneye götürdü.
Kaç tane doktora gösterdiler ama kesin bir sonuç bulunamadı
Ama geldiği güne göre durumu iyi.
Zaman zaman ağrısı olsa da namazını kılıp biraz olsun oturabiliyor.
Allahım acil şifasını versin hastalık çok zor.

Bu arada tosbağalar annemlerle birlikte Kayseri'ye kızkardeşimin yanına gittiler.
Ben de gidecektim ama kısmet olmadı.
Evin hiç tadı tuzu yok.
Çok özlüyorum.
Allahım kimseyi yavrularından ayrı koymasın.
Ama onlar mutlu
Kardeşimin çocuklarıyla beraber zaman geçiriyorlar.
Tek isteğim sağ salim evimize dönmeleri.

Çarşamba günü rahmetli dayımın bir torunu daha oldu.
5 erkek torundan sonra mis gibi bir kızları oldu. İkra bebek
Resimlerine baktım çok sevdim.
Hayırlı uzun ömürlü olsun inşallah.

Şimdilik bu kadar başka güzel gelişmeler de var...
Onlar daha sonra.

2 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...