Pages

29 Eylül 2009 Salı

DİŞ TELLERİ (TERMİNATÖR)




Büyük tosbağanın diş tellerinden bahsetmiştim. Bayramdan sonra teller için yine Ankara'ya gittik. Aslında iyi oldu annemgilide görmüş oldum. Daha sonra tabiki hastanenin yolunu tuttuk. Kayra çok heyecanlıydı, şekil olarak biliyordu ama yüzünde hayal etmek tabiki zordu. Daha doğrusu bu aşamaya getirene kadar döktüğüm dilleri bir ben bilirim. Okulda takmamaya anlaşmıştık. Etüte de gidecek ama orada takarım okulda takmam diyordu. Neyse doktorun yanına beni almadılar sonra yüzünde tellerle beni çağırmaya geldi "oğlum çok yakışıklı olmuşsun" dedim. Bende çok sevdim "kaplan" oldum dedi. O an anladım ki bunu takacak.Doktorumuz detaylı bir şekilde takılıp çıkarmasını anlattı bunu can kulağıyla dinledim ama ilgilenmedim çünkü Kayranın kendi yapması lazımdı. Çok şükür şu an okulda bile takıyor sadece yemek yerken ve beden derslerinde çıkarıyor. Soranlara da "Teminatör" oldum diyor. Tabiki en çok biz mutlu oluyoruz. Hergün sabah akşam düzeldimi diye soruyor. Bizde hemen fark etti düzeliyor diyoruz, yüzü gülüyor. Çok iyi takarsa mart ayına kadar kurtulmuş oluruz inşallah. Sadece çene kısmı acayip yara yaptı, geçirmek için uğraşıyoruz. Hergün bu tellerle ilgili yeni hikayelerle geliyor bazen de espriler yapıyor gülüşüyoruz.

4 yorum:

  1. Sevmesi çok iyi olmuş yoksa okulda çocuklar acımasız olabiliyor

    YanıtlaSil
  2. Çok şükür hiçbir bakışa ve söze aldırmıyor.

    YanıtlaSil
  3. bizde oğluma tel taktırdık her yemek öncesi çıakrdığı için sorun oldu.Sanırım son yemekte örtüyü çırparken damak da gitti.Bekliyoruz bakalım bi daha ki randevuya tekrar yapılır diye.

    YanıtlaSil
  4. Ablam taktı hemde bir kaç yıl..çok zor oluyor.Allah kolaylık versin canım...ağız yaraları ne durumda geçmesi için mikostatin diye ilaç var damla,denemek isterseniz :)sevgilerimle

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...