Pages

23 Ekim 2018 Salı

ACCESS THE BARS NEDİR HAYATIMA NASIL GİRDİ?







Merhaba, yolu bloğuma düşen dostlar. Bloglarımızı bir yandan boşluyor bir yandan da özlüyoruz değil mi. buradaki takipçilerimiz ya da takip ettiğimiz kişiler bana hep eski bir dostum gibi geliyor. Eminim ki herkes aynı fikirdedir. Neyse lafı fazla uzatmadan konuya gireyim:))

2018 yılı bana değişik kapılar açtı. Bilinçaltıyla uğraşmak orayı merak etmek çözemediğim konuların nerede kısıtlandığını bilmek beni hep heyecanlanmıştır. Ne kadar kişisel gelişim kitapları okusam da hiç eğitim alma fırsatım olmamıştı. Küçük şehirlerde ayağımıza çok az fırsat geliyor malum. Bir akşam youtube videolarında gezinirken access the bars diye bir öğretiye denk geldim ve çok ilgimi çekti. Ertesi gün öğle arası tekrar video izlerken işe yeni başlamış olan arkadaşım "ben bunu tanıyorum access bars anlatıyor" dedi. (bundan daha iyi nasıl olur?) "Ben access bars yaptırdım Çorum'da yapan biri var" demesiyle ben bu işe o kadar gönüllüymüşüm ki balıklama atladım. Nasıl bu kadar şanslı oldum?

Önce seans aldım çok çok memnun kalınca eğitim almaya da karar verdim. Şu an uluslararası Access The Bars uygulayıcısıyım.

Peki Access Bars nasıl uygulanır.





Siz sadece rahat bir yere uzanacaksınız. Uygulayıcı başınızın belli noktalarına dokunarak oradaki barları çalıştırıp aktive edecek ve gerek görülürse sözel proseslerle seans desteklenecektir, hepsi bu kadar. 1 yada 1,5 saat süren bir enerji çalışması oluyor. Hiçbir çalışma birbirine benzemez. Bitince ne hissettiğiniz de birbirine benzemez ama en ortak nokta beyninizin içi susacak. 

Yapmanız gereken hayatınızda bir kere bile olsa bu seansı deneyimlemek. 


Access Bars nedir neye faydalıdır? O kadar çok şeye faydalıdır ki anlatmakla bitmez yalnız bir kısmı aşağıda...


Resimden de anlaşılacağı gibi başımızın etrafında 32 tane nokta olduğunu ve bu noktalara hafifçe dokunulduğunda, hiç bir çaba sarf etmeden ve kolayca; alıp kabul etmenize engel olan her şeyin etkisini giderebileceğinizi biliyor muydunuz? 

Access Consciousness'ın temelinde; insanları farklı olasılıkları görmeleri konusunda güçlendirmek, onlara ilham olmak, bildiklerini bilmelerini sağlamak ve seçim hakları olduğu konusunda farkındalıklarını yükseltmek gibi konular bulunur.

Access Türkiye’nin kurucusu Aysun Kaçtıoğlu, Access Consciousness®’ı şöyle anlatıyor:

“Gözlemlediğim ve eğitimini aldığım tüm öğretiler içinde, Access’i her birinden ayıran ve çok güçlü olduğunu gördüğüm bir özelliğinden bahsetmek istiyorum. Bu öğretiyi hayatınızın her anında, yer ve zaman dinamiği farketmeksizin kullanabilirsiniz! Değiştirmek istediğiniz, seçmek istediğiniz, olmak ve yaratmak istediğiniz her konuda güçlü soruları ve prosesleriyle bunu gerçekleştirebilirsiniz. Bu sorulardan bazıları:

  • Hayatımın neye benzemesini isterdim?
  • Bundan daha iyi nasıl olur?
  • Başka neler mümkün?”


Her bir Bars seansı, dokunulan noktanın sorumlu olduğu alanda hayatınızdaki 5-10.000 yıllık sınırlamaların temizlenmesini sağlayacaktır.

Bar’ları Çalıştırmanın bazı Faydaları Nelerdir? ki bundan çok daha fazlası var

* Zihin ve bedendeki gerilimi yok eder.
* Günlük yaşamın getirdiği stresi azaltır.
* Yaşamın üzüntülerini en aza indirir.
* Aşırı kızgınlık ve öfke eğilimlerini azaltır.
* Öfke, yorgunluk, tükenmişlik gibi duygular tarafından vücudunuzda oluşturulmuş blokajları çözer.
* Duygusal iniş çıkışları yatıştırarak daha dengeli bir ruh hali içinde olmanızı sağlar.
* Psikomatik rahatsızlıkları azaltır.
* Depresyonu ortadan kaldırarak neşeyi yaşamınıza geri döndürür.
* Korkularınızın, fobilerinizin, endişelerinizin giderilmesini sağlar.
* Enerjiyi arttırırken yıpranmayı azaltır.
* Bedenin yaşlanma hızını azaltır.
* Yıkıcı düşünceleri kökünden söküp atar.
* Kafanızın içinde sürekli konuşup duran gereksiz düşünce diyaloglarını susturur.
* Huzur, güven ve iyi hal duyguları yaratır.
* Hem rahatlamış, hem de enerjik hissetmenizi sağlar.
* Hamilelikte kolay, rahat ve sakin doğum sağlar.
* Çocuklarda ve gençlerde sınav öncesi sıkıntı ve endişelerin giderilmesini temin eder.
* Kendiniz ve diğer kişiler için zihninizde daha geniş bir kabullenme ortamı yaratmanızı sağlar. Bu kabullenme duygusu sayesinde ilişkilerde düzelme sağlanır.
* Kendinize koyduğunuz kısıtlamaları ortadan kaldırır, böylelikle hayatınızın her alanında daha fazla olasılığa yer açmanıza olanak verir ve fırsatları kendinize çekmenizi sağlar.
* Kendiniz için şu an kullandığınız enerjiden, daha fazlasını kullanmanızı sağlar.
* Dikkat Eksikliği, Hiperaktivite Bozukluğu ( ADHD ) gibi öğrenmeyi güçleştiren durumların aşılmasında yardımcı olur.
* Artan odaklanma, mantık yürütme, problem çözme, hayattan daha fazla keyif alma, işlerin daha kolay yürütülmesi, daha fazla kapasite ve fiziksel yetenek, artan farkındalık ve ruhsal gelişme sağlar





10 yorum:

  1. Hayırlısı olsun senin için arkadaşım :)
    İlk defa duyuyorum bu çalışmayı, biraz daha inceleyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim, özellikle de meraklı isen çok keyifli. "Access Bars seansı almayı seçiyorum" deyip bırak o sana gelir bir şekilde.

      Sil
  2. Bloglarimiz ve blog dostluklarimiz hakkinda ben de ayni fikirdeyim. Bu calismayi ise daha once hic duymamistim. Ilginc geldi. Rahatlatici ve guzel bir uygulamaya benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. adının bu olduğunu bilmiyordum
    enerji uygulaması diye biliyordum
    çevremde bunun eğitimini alan ve benim de birkaç kez uyguladığım oldu
    bu açıklayıcı bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ilk kez duydum ben. Okuyayım biraz...

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zamanınız var ise sizi de beklerim ve bundan büyük mutluluk duyarım,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. "Bloglarımızı bir yandan boşluyor bir yandan da özlüyoruz" cümlesi tamamen beni anlatıyor :) Ben bu aralar bloguma yeniden dönüş yapıyorum gibi hissediyorum, umarım bu heyecan kısa sürmez :)

    Access bars'ı da ben bir arkadaşımdan duymuştum, o da çok etkili olduğunu söylemişti ama ben kendim bu tip şeylere biraz temkinli yaklaşıyorum, bir aralar reiki yaygındı, işinin uzmanı olmayan kişiler yapınca enerji vermesi bir yana baş ağrısı yarattığını duymuştum yakın çevremden... Bunu ticarete çevirenleri değil de işin gerçek uzmanını bulmak sanırım çok önemli, bu konuda şanslı olmana ve fayda sağlamana çok sevindim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bak bende yeni duydum.Tabii bunda bu gibi konulara fazla meraklı olmadığımdan kaynaklanıyor.Bedenimizi tam anlamıyla örenebilsek, herşeyin çaresi içinde saklı gibi.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...