Pages

12 Eylül 2009 Cumartesi

Küçük Dila

Sevgili pratikanne burada duygularıma ne güzel de tercüman olmuş. Benim küçük tosbağamında Dila yaşlarında olduğunu düşünürsek çok acı duygular yaşıyorum. İnşallah sağ salim bulunur. İnşallah ailesi o minicik yavruya kavuşur. Allah annelere böyle acılar yaşatmasın... Televizyonda inanın ağlayarak izliyorum. Ailesine çok sabırlar diliyorum... Ülkemizde maalesef hiç kimse işlerini ciddiye almıyor. Bu evlere bu işyerlerine gerekli araştırmayı yapmadan 2 kuruş fazla kazanmak için ruhsat veren şahısları sadece katil olarak nitelendiriyorum. En azından bunlardan hesap sorulmalı ki insanların yaraları bir nebze olsun hafiflesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...