Pages

6 Ağustos 2010 Cuma

Şerşe, Cicianne, Şerife Abla



Önce Şerşe olarak girdi hayatımıza daha sonraları büyük uğraşlar sonucu Cicianne oldu. Kayra'nın ise hep Şerife Ablası oldu inatla başka birşey demek istemedi.  Tuğrayla çok iyi Kayrayla limoni oldu hep araları, ama sebep Kayra'dan kaynaklanıyor sağolsun pek söz dinlemiyor da.
Artık buraya kadarmış yollarımız ayrılıyor. Ben kızıyorum hadi bizi bırakıyorsun tamam da oğluşunu nasıl bırakacaksın.
Hep gözleri dolarak cevap veriyor; yapacak birşeyim yok.
Oğlu 2 ay Isparta'da eğitim görecek. Diğer oğluda orada çalışıyor ve Şerife Abla'da yanlarına gitmek istiyor.
Yine de çok şükür bebeklikten aldı büyüttü oğlumu keşke bir sene daha devam etseydi seneye kreşe verirdim. Ama bu sene küçük geliyor. Tekrar bakıcı derdine mi gireyim yoksa 3 yaşında kreşe mi başlatayım hala karar vermiş değilim. Kreş fikri rahat geliyor. Herkes sabah evden çıkar akşama tekrar geliriz. Ama benim işim asıl ozaman başlayacak. Yemek yap ev topla off off. Böyle olunca da ben çok yorulurum. Ya da yeni birini bul alıştır o işte beni çok yoruyor. Görüştüğüm birkaç kişiye de ben bakıcıdan çok yardımcı arıyorum diyorum. Çünkü çocuk büyüdü kendi kendine yada abisiyle oynuyor. Öğleden sonrada 2 - 3 saat uyuyor.Çok fazla bir eziyeti yok. Bu yüzden ev işi istiyorum diyorum. Hadi bakalım hayırlısı... Tavsiyelerinizi bekliyorum. 
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...