Pages

9 Nisan 2012 Pazartesi

ASİ RUHUM

Beni gören tanıyan sıradan bir insan olduğumu düşünür. Abartıya kaçmadan sıradan giyinir. Sıradan yaşarım. Ama içimde ise asi bir ruhum da yok değil





Mesela sırtıma ufak bir dövme yaptırmak isterdim. Kedi patisi ama küçük bir tane ya da 2 tane... Eğer birgün yaptırırsam da kimse göremez herhalde çünkü sırtı açık giyinmiyorum. 
Kardeşimin ameliyat izi için "üzülme dövme yaptırırsın" demiştim de annem "böyle fikirler hep ondan çıkar demişti" 
sanırım bu bendeki potansiyeli etrafımdakiler de farkediyor ve beni dizginliyorlar herhalde:))


Bu kadar olmasa da kulağımı deldirmek istiyorum. Birine 3 diğerine 2 delik istiyorum. 

Eğer birgün fırsatını bulursam dövme hevesimi hint kınası ile küpe hevesimi de sadece 1 tane deldirerek geçirmek... 


6 yorum:

  1. dövmeyi yaptırmayı aklımdan bile geçirmem, zira hiçç boşuna çekemem o acıyı :)
    Küpe içine gelincede ben bir tanesiyle baş edemiyorum düşünsene bir kaç tane olduğunu özellikle banyo da yıkadım mı yıkamadım mı :))
    ama hint kınası güzel fikir bak onu bende sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. :)))
    AAA..
    HİÇ TE ÖYLE GELMEDİ BİZLEREE:))
    VAR MIDIR BÖYLE UÇ HEVESLERİNİZ GERÇEKTEN..:)
    MUTLU OLACAKSANIZ EMENNA:)
    MUTLU HAFTALAR DİLERİM..
    SEVGİLER..
    :)

    YanıtlaSil
  3. Filiz, Bilemiyorum işte
    birtutamkekik; Evet kimseye öyle gelmez ama zaman zaman bu heveslere kapılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. ben herhalde içerden dışardan gayet sıradan biriyim hiç sevmem dövme.
    annem kulaklarımı küçükken heves edip deldirmiş ama ben küpe takmaktan nefret ederim :D
    ben de böyle biriyim :D

    YanıtlaSil
  5. :) dövmeyi bende severim..ama asla cesaret edeceğimi sanmıyorum..

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...