Pages

25 Mart 2010 Perşembe

KÖSTEBEK PASTA

Kayroşumun doğumgününde köstebek pasta yaptım. Tarifini zeytinağacından almıştım. Çok güzel oluyor.


Kakaolu kekin içini oyup krema dolduruyorsun çıkardığın kek parçalarını ufalayıp üzerine yapıştırıyorsun.


Tabiki oğluşların eli değmezse lezzetli olmazdı değil mi?





MALZEMELER :

PANDİSPANYA
4 adet oda ısısında yumurta
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı zeytinyağı
1 çay bardağı süt
1+1/2 su bardağı un+ 1/2 su bardağı nişasta
4 kaşık kakao
1 tatlı kaşığı kabartma tozu

KREMASI
1.5 lt süt

9 yemek kaşığı un
7 yemek kaşığı şeker
1/2 bardak antep fıstığı
Hindistancevizi
vanilya
1 paket krem şanti

Krem şanti hariç diğer malzemeler pişirilir. Krem şanti çok az bir sütle çırpılır. Soğuyan kremaya karıştırılır ve katı bir krema elde edilir.

3 yorum:

  1. tosbagalar ben çok severim yarasın kuzum muzlu enfes valla bu arada merci tatlım buyur gel :)

    YanıtlaSil
  2. muz sonra aklıma geldi elimde de yoktu muzsuz oldu

    YanıtlaSil
  3. bu köstebek pastanın hazır olanından yapmıştım ben de enfes bir şey.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...