Pages

12 Ağustos 2010 Perşembe

İLK İFTAR


Sıcaklar sıcaklar sıcaklar

Ağustosta oruç tutmak çocukluğuma denk geldiği için alışık olmadığımız bir ramazan yaşıyoruz. Çok su içen biri olarak rahat oruç tutabiliyorsam sadece Allahım sabrını verdiği içindir. Yoksa benden kaynaklanmıyor.
Dün günüm güzel geçti arada bir gelen uyku da olmasa daha iyi olabilirdi. Sanırım herkesde olduğu gibi acıkmadım ama suya dayanmak cidden zordu. Tam tamına 16 saat. Böyle düşününce gayet çok gibi geliyor. Ama olsun inşallah tutabileceğiz.
İftar saati yaklaştıkça yemekleri bile ısıtmadan buz yemek geçti içimden. Gözüm su ve karpuzdan başka birşey görmedi desem yeridir. Sağolsun Tuğra bir süre kendi kendine oynadı da bende iftar saatine kadar biraz uyuyabilmişim. İftarı açınca da çok yemek yiyemeyip su ve de karpuzla midemi şişirmiş oldum. Hatta orucumu açınca bir ateş bastı beni sandım ki hiç serinleyemeyeceğim.
Olsun yine de Ramazanın güzelliklerini ve bereketini çok seviyorum...

Not: Resim bu siteden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...