Pages

28 Haziran 2010 Pazartesi

SÜNNET MESELESİ


Turtam için erken olsa da Kayroşumun boyu bacayı aşacak durumda. Bu sebeplerden ötürü 4 Temmuz'da sünnet düğünümüz var. 
Sünnet işini taa 3 sene önce halletmiştik. Çünkü doktorlar 3 yaş ile 7 yaş arasında yaptırmayın diyorlar. Bizim de aralarında 7 yaş var Tuğra büyüsün diye beklerken Kayra çok büyüyecek falan filan derken Tuğra 2 aylık Kayra'da 7 yaşında sünnet olmuş oldular

Şimdi sadece eğlencesi kaldı. 

Sünnet düğünlerinin fazla abartılmaması gerektiğini düşünüyorum.  Aslına bakarsak benim için olmasa da olur. Yeni evlendiğimizde bir yakınımız yapmıştı. Sadece uzunca bir masada çok yakınlarla eğlenilmişti bizim de çok hoşumuza gitmişti. Oğlumuz olursa biz de böyle bir eğlence yapalım der dururduk. Ama Kayra büyüyüp arkadaş çevresi genişleyince bizim düğün de 50 kişiyle başladı 100 oldu yok dedik 150 olsun. Kimi bana da haber ver dedi kimine de biz gittik dedik ve ortalama 180 kişiyi bulduk.

Abartmayacaktık değil mi?

Aslında yapılacak pek birşey yok Çocuk gezdirme ve salona gidilecek. Hiç panik değildim çok sakindim ama günler yaklaştıkça uykularım kaçmaya başladı.

(Devamı Yarın)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...