Pages

5 Temmuz 2013 Cuma

KÜÇÜK TOSBAĞAM


Bugün küçük tosbağamın 6. doğumgünü...
Sadece Allahıma şükretmek istiyorum sanki bu çocuğu bana özel göndermiş. Çünkü özellikle bana sınırsız sevgisini ve ilgisini veren tek varlığım. Beni manevi olarak öyle çok doyuruyor ki anlatmaya kelimeler yetmez. Acımı üzüntümü herşeyimi anlayan çıkarsız ilgisini ve sevgisini gösteren hayat kaynağım.. Keşke onun için sayfalarca yazı yazabilsem. 
Binlerce kez şükürler olsun ki sen benim oğlumsun. 
Ömrün hayırlı ve uzun olsun

10 yorum:

  1. ALLAH UZUN ÖMÜR VERSİN . İYİKİ DOĞMUS SENİN TOSBAN OLMUŞ

    YanıtlaSil
  2. nice sağlıklı uzun senelere canım.

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel yaşlar gelsin ona

    YanıtlaSil
  4. Ahhh tatlım gözlerim doldu
    o kadar güzel bir varlık ki evlat
    Allaha binlerce şükürler olsun
    bir anne demesi yeter mi yahuu en içinden çıkılmaz düşüncelerin arasından sıyrılmana
    Sağlıklı huzurlu kocaman bir ömür diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizin çocukları hayırlı uzun ömürlü olsun

      Sil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...