Pages

13 Ağustos 2013 Salı

KAPADOKYA GEZİSİ


Okullar tatil olur olmaz çocukları ve annemle babamı kaptığım gibi soluğu Kayseri'de aldık. İlk kez eşim olmadan uzun yol tecrübesi yaptım ya gam yemem artık:)) Hiç korktuğum gibi olmadı hatta çok rahattım çünkü yanımda şöyle sür böyle sür diyen eşim yoktu:)) Kafama göre rahat rahat gittim. Tek sorun ruhsatı evde unuttuğumu yolun yarısında anlamam oldu!!! Hatta polis değildi jandarma olabilir yolda durdurunca kısa bir panik yaptım ama o da hiçbir evrak istemesi. Nereden geliyoruz nereye gidiyoruz çoluk çocuğu da görünce fazla üstelemedi sağolsun...

Kardeşim Kayseriye gelin gidince bizimde Kapadokyayı gezme fırsatımız olmuştu. O zamanlar da Asmalı Konağın meşhur olduğu zamanlardı ki ziyaretçi akınına uğramıştı oralar.  Kayracığım henüz 2 yaşında olduğu için hiçbirşey hatırlamıyor her seferinde tekrar gidelim diyordu. Bu bahane ile tekrar düştük yollara. Ama seçimimiz nedense (eniştem sağolsun:)) engebeli yollardan olunca araba sürme konusunda uzmanlık almış oldum. Anladım ki ben yokuş aşağı araba nasıl kullanılırmış bilmiyormuşum:))













Açık hava müzesine bilet fiyatlarının çokluğu sebebiyle çocuklarla ben girdim sadece. Hayır fiyat ödeyip giriyorsun ama içeride bazı bölümlere tekrar ücret istiyorlar!!!!


Kardeşimin çocukları kimseye yaklaşmaz onları öpmek bile maharettir ama ilk girdiğimiz mağarada yukarıdaki arkadaşla karşılaşınca bana yapışık gezdiler:)) İmza kötü teyze:))









Büyük tosbağam gerçekten büyük oldu bu sene boyumu geçti















              Tepeden bu manzaraya bakmak gibisi de yoktu...Kesinlikle eşsiz doğa harikası bir yer


4 yorum:

  1. Kötü teyze :) Akşam akşam iyi güldüm vallaha.resimler çok guzel ınsallah bır gun bana da nasıp olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevtapcığım evet kötü teyzeyim kesinlikle görülmesi gereken bir yer

      Sil
  2. delikanlılar pek yakışıklı maşallah
    sürücü olarak iyi bir tecrübe olmuş sana demek ki
    fotoğraflar da çok güzel
    sevgiler

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...